Industry Wire

Geplaatst door Decathlon

Decathlon viert jubileum van iconische innovaties met zomerse blikvangers op straat 10 jaar Easybreath, 20 jaar 2 Seconds: Decathlon zet reclamepanelen ‘onder water’

Deze zomer viert Decathlon niet één, maar twee iconische innovaties die de kampeer- en watersportwereld verrijkt hebben. Het door Decathlon uitgevonden revolutionaire Easybreath snorkelmasker bestaat 10 jaar, terwijl de eveneens door Decathlon uitgevonden iconische 2 Seconds pop-up tent zijn 20-jarig jubileum viert. Tijd voor een opvallend eerbetoon in de openbare ruimte.
Op de Grote Marktstraat in Den Haag en het Centraal Station in Amsterdam zijn twee gigantische 3D-snorkelmaskers op spectaculaire wijze geïntegreerd met digitale reclamepanelen. De opvallende specials zijn geproduceerd en geïnstalleerd door O2H Creative Solutions.
93 zomerdagen vol ontdekking
Waar veel merken in de zomer focussen op prestaties, kiest Decathlon voor iets dat minstens zo waardevol is: ontdekken, beleven en genieten. “Zomer associëren we vaak met vakantie, maar er zijn maar liefst 93 zomerdagen,” aldus Bart Bouwmeester van Decathlon. “93 dagen om actief te zijn, nieuwe dingen te proberen en er samen op uit te gaan. Wij willen dat mensen bij het woord ‘zomer’ niet alleen aan vakantie denken, maar ook aan zonnige middagen, lange avonden en spontane avonturen in eigen land.
Het Easybreath masker en de 2 Seconds tent zijn daar perfecte voorbeelden van; ze maken avontuur en plezier eenvoudig en toegankelijk voor iedereen. Samen halen we het maximale uit deze 93 dagen.”
De Easybreath-specials zijn daar een krachtige vertaling van: een visueel speelse uitnodiging om je onder te dompelen in de zomer.
Credits
Klant: Decathlon
Bureau: Out of Home Masters
Productie & Executie: O2H Creative Solutions
Exploitatie: JCDecaux

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht