Industry Wire

Geplaatst door Tradedoubler

Tradedoubler’s Cookieless Tracking de toekomst voor online marketing

Om de toename van geblokkeerde cookies in browsers en apparaten te bestrijden, lanceert Tradedoubler vandaag haar Cookieless Tracking oplossing. Deze nieuwe oplossing maakt gebruik van de beste in class tracking technologie en verhoogt de accuraatheid van de tracking van online marketing activiteiten. Digitale marketeers kunnen hierdoor de ROI van hun marketing budgetten nog beter in kaart brengen.

Mobiel traffic en sales nemen toe; volgens onderzoek door Tradedoubler, maakt 50% van de consumenten gebruik van hun smartphone of tablet voor online winkel activiteiten. i
De impact van apparaten en platformen, zoals Apple iOS, die cookies blokkeren, resulteert meer en meer in niet getrackte sales, hoge advertentie uitgaven en verloren inkomsten.

Tradedoubler’s Cookiesless Tracking oplossing biedt de mogelijkheid om de gehele customer journey te tracken, zelfs wanneer een cookie niet is geplaatst, door middel van een device fingerprint. Deze technologie maakt het mogelijk voor marketeers het succes van hun marketing campagnes te meten en zorgt ervoor dat publishers beloond worden voor alle sales die zij gegenereerd hebben.

Jeff Johnston, Vice President Product Management van Tradedoubler zegt: “Cookieless Tracking is ontwikkeld met de toekomst in gedachten. Onze tracking oplossing is de meest nauwkeurige binnen de industrie, registreert alle activiteiten op elk apparaat wat verbinding heeft met internet. Deze ontwikkeling in tracking biedt marketeers de zekerheid dat advertising budgetten volledig benut worden, inkomsten worden verhoogd en tegelijkertijd publishers volledig worden betaald.”

Cookieless Tracking technologie wordt automatisch gebruikt – er is geen implementatie nodig voor publishers en maar een kleine aanpassing is noodzakelijk voor adverteerders. Deze technologie is TRUSTe’s TRUSTed gecertificeerd en voldoet aan alle Europese privacy wetgeving en is volledig toepasbaar op alle apparaten nu en in de toekomst.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht