Industry Wire

Geplaatst door Emark

Emark helpt Basic-Fit met haar 1-op-1 customer journey

HAARLEM, 26 januari 2016 – Emark, specialist op het gebied van marketing technologie, gaat Basic-Fit ondersteunen bij het opzetten en in kaart brengen van een 1-op-1 customer journey. Door inzet van Salesforce Marketing Cloud zal Emark een volledig, centraal klantbeeld inzichtelijk maken, waardoor Basic-Fit binnenkort haar leden, via alle contactkanalen en devices, persoonlijker kan begeleiden.

De specialistische kennis en ervaring van Emark, gecombineerd met de technische mogelijkheden van Salesforce Marketing Cloud, biedt Basic-Fit alle handvatten waar zij naar op zoek zijn. Doordat met Salesforce Marketing Cloud iedere interactie met haar leden – van een websitebezoek, het openen van de nieuwsbrief tot het contact met de klantenservice – kan worden opgenomen in de customer journey, kan Basic-Fit haar leden via alle contactkanalen en devices persoonlijker begeleiden. Hierdoor is Basic-Fit in staat om altijd op het juiste moment en via het juiste kanaal de juiste boodschap over te brengen.

Susanne de Schepper, internationaal manager Customer Care bij Basic-Fit: “We wilden af van alle losse systemen met klantdata. In dit kader hebben we naar een totaaloplossing gezocht om een 360 graden klantbeeld te kunnen bouwen. Met Salesforce hebben wij die oplossing gevonden. Als wij meer weten van onze leden, dan kunnen wij hen beter bedienen. Gevolg is dat zij meer tevreden zijn met hun abonnement en langer lid blijven. De samenwerking met Emark verloopt al zeer prettig. Wij zijn blij met zo’n professionele partner aan onze zijde voor dit uitdagende project.”

Eric Verhage, CEO van Emark: “We zijn verheugd om te mogen werken voor Basic-Fit, een snel groeiend bedrijf met een prachtig product. Wij werkten al eerder met Basic-Fit en daardoor kunnen we snel schakelen. Onze specifieke kennis en ervaring op het gebied van data en technologie zijn een prima uitgangpunt om Basic-Fit te helpen bij de digitale transformatie van hun klantcommunicatieprocessen richting een interessante doelgroep met uiteenlopende persoonlijke klantwensen.”

Over Emark:
Emark (www.emark.com) is een digitaal marketingtechnologiebedrijf, gespecialiseerd in het adviseren, analyseren, optimaliseren en automatiseren van 1:1 klantrelaties. Emark is opgericht in 2000 en heeft uitgebreide kennis en ervaring op het gebied van digitale strategie en marketingtechnologie. Met ruim 50 specialisten bedient Emark meer dan 2500 gebruikers wereldwijd en geeft zij advies aan toonaangevende bedrijven als Scotch & Soda, O’Neill, Randstad, KLM, Salomon, RWE npower, Nationale Nederlanden, Greetz, Corona Direct, Radio538 en Omoda. Het hoofdkantoor van Emark is gevestigd in Haarlem. Daarnaast heeft Emark vestigingen in Spanje, Groot-Brittannië, Denemarken en Polen.

Over Basic-Fit:
Basic-Fit (www.basicfit.nl) is met 140 vestigingen de grootste value for money fitnessketen van Nederland. In totaal heeft de keten bijna 350 fitnessclubs in Europa, waaronder België, Frankrijk en Spanje. Sinds 2010 is Basic-Fit bijzonder snel gegroeid, van dertig vestigingen in Nederland naar bijna 350 vestigingen in vijf landen. De missie van Basic-Fit is het democratiseren van fitness. Dit willen zij realiseren door het sporten zo betaalbaar, makkelijk en fun mogelijk te maken. Het dagelijks bestuur is in handen van CEO René Moos en CFO Hans van der Aar.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht