Samen met zijn partners wil het bedrijf de komende periode zich focussen op de vier waarden van het Voiceworks Experience partnerprogramma, te weten kwaliteit, samen groeien, uw business en elkaar inspireren.
Nieuwe releases
De nieuwe features die tijdens de Partnerdag zijn geïntroduceerd zijn onder andere gericht op user experience, het open stellen van data en third party integraties. Zo ging de mogelijkheid voor 4/5 cijferige extensies live. Dit biedt vooral bedrijven met meerdere vestigingen en/of veel medewerkers een duidelijker en makkelijker nummerplan. Ook bestaat nu de mogelijkheid voor een Vraag- & Antwoordextensie in Managed Voice, die eenvoudig in callflows kan worden opgenomen. Dit is vooral geschikt voor enquêtes, korte bevragingen of receptenlijnen.
Nabije toekomst
Voiceworks verwacht begin juli ook het Q Board, een interactief scherm dat partners inzicht geeft in wachtrijstanden, te introduceren. Hetzelfde geldt voor de start van de M2M (machine to machine) pilot voor mobiel, het zelf bepalen van de eindgebruikerstarieven voor mobiel en het nieuwe EU-pack dat bestaat uit 250 units (250 MB, 250 min of 250 sms). En met IPVPN kunnen klanten de verbindingen en beveiliging van meerdere vestigingen vanuit één centraal punt beheren, waardoor de economische schaalbaarheid van de telecomvoorzieningen wordt geoptimaliseerd.
Partners zo veel mogelijk betrekken
Tijdens de Partnerdag was er doorlopend interactie tussen het bedrijf en zijn partners met behulp van Buzzmaster, een systeem waarmee partners hun mening op verschillende onderwerpen met de zaal konden delen en waar gedurende de dag veelvuldig gebruik van is gemaakt. Naast de Partnerdag organiseert Voiceworks ook Voice of the Customer sessies, Partner Advisory Board bijeenkomsten, Partnerwerkgroepen om inhoudelijk over dienstontwikkelingen te praten en Walk-in-sessions om de partners gedurende het jaar te betrekken en over ontwikkelingen te informeren.
Over Voiceworks
Voiceworks, opgericht in 2005, maakt zakelijke telefonie makkelijker en transparanter. Het bedrijf heeft een stabiel en innovatief communicatieplatform ontwikkeld. Hierdoor is het beheer van het netwerk van A tot en met Z in handen van Voiceworks en is de kwaliteit gegarandeerd. Met dit eigen netwerk, meerdere gekoppelde datacenters en vooruitstrevende ICT-technieken levert Voiceworks professionele en innovatieve mobiele-, telefonie-, UC-, cloud- en datadiensten. Voiceworks integreert het vaste en mobiele netwerk, waardoor eindgebruikers meer gebruikersgemak krijgen. Zo kunnen zij één mobiel toestel zowel zakelijk als privé gebruiken. Voiceworks levert groothandeloplossingen inclusief ondersteuning aan onder andere PBX- installateurs, ICT-partners, CPS, ISP en ASP. Het snelgroeiende Voiceworks heeft meer dan 150 medewerkers in dienst en won in 2011 de Deloitte Technology Fast50 en in de afgelopen jaren 5 keer de Gouden FD Gazelle Award als snelste groeier van de provincie Flevoland. In 2015 won het bedrijf de Main Software 50. Voor meer informatie: www.voiceworks.com; @voiceworksnl