Zandbeek tweemaal genomineerd bij Amerikaanse Content Marketing Awards

Contentmarketingbureau Zandbeek is tweemaal genomineerd bij de Amerikaanse Content Marketing Awards. De prestigieuze Content Marketing Awards worden georganiseerd door het Content Marketing Institute en waarderen en bekronen jaarlijks de beste contentmarketingprogramma’s, -bureaus en marketeers uit het vakgebied. Er zijn dit jaar ruim 1300 cases ingezonden voor de Content Marketing Awards.
Groots bereik bij moeilijke doelgroep
Zandbeek is genomineerd in de categorieën ‘Best Multi-Author Blog’ en ‘Best Topic-Specific Blog’ met de Fashion Blog Battle voor opdrachtgever Cushman & Wakefield. Met de Fashion Blog Battle zette Zandbeek winkelcentrum Entre Deux in modestad Maastricht opnieuw op de kaart. Tijdens de battle gingen 50 fashionbloggers de strijd aan voor de titel ‘Entre Deux Fashion Blogger’. Via deze socialinfluencercampagne wist het winkelcentrum het hart van de moeilijk bereikbare jongerendoelgroep te raken. Dat vertaalde zich in meer bezoekers, meer engagement en een boost voor alle sociale kanalen.
Prijzenregen
Zandbeek won met de Fashion Blog Battle-case al vier andere prijzen: een Digital Communications Award, een European Excellence Award, een zilveren Grand Prix Content Marketing award en een Grand Prix deelbekroning voor ‘Beste user generated content’.
Internationaal format
De Fashion Blog Battle wint als crossmediaal contentformat ook internationaal aan terrein. In februari werd het startsein gegeven voor de zoektocht naar de beste fashionbloggers voor Médiacité. Dit grote winkelcentrum in Luik is de eerste buitenlandse afnemer van het prijswinnende format.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.