Industry Wire

Geplaatst door Interactive Intelligence

Interactive Intelligence opnieuw Visionair in Gartner Magic Quadrant voor Contact Center as a Service West-Europa

Amsterdam, 3 november 2016 –  Interactive Intelligence, wereldwijd leverancier van clouddiensten voor customer engagement, communications en collaboration, is voor het tweede opvolgende jaar gepositioneerd als Visionair in het Gartner 2016 Magic Quadrant for Contact Center as a Service, West-Europa1.

Interactive is de enige leverancier die wordt genoemd in alle drie de Gartner Magic Quadrants: het Magic Quadrant for Contact Center as a Service, West-Europa,  Magic Quadrant for Contact Center as a Service, North America2en het Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide3.

Het Gartner 2016 Magic Quadrant for Contact Center as a Service is een analyse van leveranciers, gebaseerd op hun uitvoeringsvermogen en volledigheid van visie. Het volledige rapport is in te zien op http://c3.inin.com/resources?a=410.

“Genoemd worden in alle drie de Magic Quadrants van Gartner voor contact centers onderstreept dat wij wereldwijd voorop lopen in het leveren van cloud- en serveroplossingen voor customer engagement die echte veranderingen mogelijk maken,” aldus Kim de Boer, Regional Sales Director Benelux, Frankrijk en Italië van Interactive Intelligence.

Interactive Intelligence levert een publieke, op microservices gebaseerde cloudoplossing genaamd PureCloud Engage, geschikt voor allerlei soorten organisaties van iedere omvang. Gebaseerd op de Amazon Web Services Cloud, is PureCloud Engage ontworpen met het oog op een snelle toepassing, gebruiksgemak, maximale flexibiliteit en schaalbaarheid en een continue uitrol van innovatieve toepassingen.

Het bedrijf biedt ook Communications as a Service (CaaS), een private, single-tenant cloud oplossing, bedoeld voor middelgrote tot grote contact centers. CaaS is gebaseerd op Interactive’s on-premises customer engagement software suite, Customer Interaction Center(CIC).

Voor meer informatie over de oplossingen van Interactive Intelligence: https://www.inin.com/nl/solutions

1 Gartner, “Magic Quadrant for Contact Center as a Service, North America,” Drew Kraus, Steve Blood, Daniel O’Connell, Oct. 24, 2016.
2 Gartner, “Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide,” Drew Kraus, Steve Blood, May 19, 2016.
3 Gartner, “Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide,” Drew Kraus, Steve Blood, May 19, 2016.

Disclaimer: Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner’s research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht