Industry Wire

Geplaatst door Blendle

Blendle neemt Playboy op in digitale kiosk

Vanaf vandaag kunnen journalistiekliefhebbers ook bij Blendle terecht voor het tijdschrift Playboy.

Blendle-oprichter Alexander Klöpping is blij met de toevoeging van Playboy in Blendle: “Het gaat best lekker met Blendle, maar we hadden al de hele tijd het onbestemde gevoel dat we iets misten”, aldus Klöpping. “Toen ik vanmorgen de eerste editie van Playboy in onze kiosk zag staan, wist ik ineens waar dat vandaan kwam.”

Blendle-gebruikers hebben volgens de statistieken grote voorkeur voor artikelen met diepgang: achtergrondverhalen, reportages en analyses. “We zijn dan ook ontzettend blij met de toevoeging van Playboy”, aldus Klöpping.

De hoofdredacteur van Playboy, Maarten Bloem, is eveneens verheugd met de opname van de titel in Blendle. “Het bekendste mannenblad van Nederland hoort natuurlijk gewoon in de bekendste digitale kiosk van Nederland.”

De Blendle versie van Playboy is suitable for work. “Naakt op het internet is er al genoeg, voor de topfotografie van Playboy ga je dus gewoon lekker naar de winkel”, aldus Bloem. Al het ander moois uit het oudste mannenblad van Nederland vind je wel in Blendle. “Vrienden zullen je voor het eerst écht geloven dat je Playboy alleen maar leest voor de verhalen”, stelt de Blendle oprichter.

In de november-editie van Playboy staan onder andere grote interviews met Beau van Erven Dorens, Oliver Stone en Badr Hari’s rivaal Rico Verhoeven. De prijs van een los artikel varieert tussen de € 0,29 en € 0,49. Een complete editie kost € 5,75.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht