

-
Jan Libbenga
- 3.854 artikelen
- 155.114.006 views
- 8.600 reacties
Artikelen van Jan Libbenga - Pagina 2


- 28 maart 2018 08:13
Ontslag COO was begin van de bestuurlijke chaos bij Kijkshop
Kijkshop heeft voormalig topman Mike Duppen alsnog een vertrekpremie van 217.000 euro moeten betalen. Dat blijkt uit een een dezer dagen gepubliceerd vonnis dat begin december werd uitgesproken. De rechtbank concludeert dat de Zweedse directie het Duppen onmogelijk gemaakt heeft om invulling te geven aan zijn functie als COO. Het vonnis spreekt van een ‘ernstig verwijtbaar handelen door de werkgever’.

- 27 maart 2018 08:26
Google zoekindex voortaan ‘mobile first’

- 23 maart 2018 08:06
Artikelen over vleesverwerker Benedik hoeven niet weggepoetst bij Google
De Landgraafse vleesverwerker Benedik is het niet gelukt om publicaties over het bedrijf bij Google gewist te krijgen. De vorderingen werden deze week van tafel geveegd. Er zijn volgens de rechtbank geen bijzondere persoonsgegevens in de artikelen genoemd op grond waarvan de artikelen verwijderd zouden kunnen worden.

- 23 maart 2018 06:24
The Social Conference: ‘Facebook blijft relevant’

- 21 maart 2018 11:22
T-Mobile trekt stekker uit KNIPPR

- 21 maart 2018 08:55
Oprichter wupti.com start winkelformule in Utrecht

- 21 maart 2018 06:38
Eindhovense Effenaar krijgt speciale VR-studio

- 20 maart 2018 11:30
The Social Conference: ‘Bots beter integreren in klantapplicatie’
Financials gaan vaak een langetermijnrelatie aan met de klant voor de dagelijkse geldzaken, hypotheek of spaargeld. Dat zijn veel kansen voor robotisering, toch zijn er nog weinig goede voorbeelden van bots in deze markt. Het bedrijf Yellowtail laat op The Social Conference zien wat er nodig is om een levensvatbare robot te maken voor de lange termijn. Directeur Gert Vasse legt uit.

- 19 maart 2018 11:35
The Social Conference: ‘De mens blijft voorlopig onmisbaar’
De vraag is niet of kunstmatige intelligentie mensen kan vervangen, maar wanneer en vooral hoe. Is empathie de doorslaggevende factor? Maar zijn de meeste mensen niet minder empathisch dan de klantenservicetoppers van KLM die we nu als standaard hanteren waar die arme bot aan moet voldoen? Op The Social Conference gaat een panel uitgebreid in op deze vragen. Onder hen Daan Gönning, ex-CTO van Watermelon en tegenwoordig adviseur van de Rabobank.