Jeroen Verschoor
  • Jeroen Verschoor

  • 3 artikelen
  • 44.997 views
  • 0 reacties

Jeroen Verschoor

Functie
Deliverability Manager
Twitter
@verschoor_j
Linkedin
https://nl.linkedin.com/in/jeroenversc...

Als Deliverability Manager kan ik u inzage geven in de prestaties van uw e-mailmarketing. Ik kan u persoonlijk assisteren om de nieuwste technieken, ter verbetering van het afleveren van uw e-mail, te implementeren. Het doel hier is uiteindelijk: het bereiken van uw klant (Inbox Placement) om zodoende het maximale uit uw e-mailmarketing te halen.

Artikelen van Jeroen Verschoor

  • 27 juli 2015 13:00

Meer e-mail afleveren door minder en beter te verzenden

Iedere marketeer doet zijn uiterste best om zijn of haar e-mailuiting zo mooi mogelijk te presenteren: uitingen worden responsive, ‘moderne’ technieken als animaties worden toegevoegd en er wordt tijd en geld gestoken in een mooi ontwerp en relevante content.

  • 11 augustus 2014 09:29

Vermijd de spambox: zorg voor de juiste authenticatie

Als marketeer doe je er alles aan om er voor te zorgen dat jouw e-mail zonder problemen in de mailbox van de ontvanger terecht komt. Velen van ons leggen de focus op zaken als het tijdstip van verzenden, de onderwerpregel en natuurlijk de inhoud. Uiteraard zijn deze factoren van groot belang maar velen vergeten de authenticiteit van de e-mail.