1 Artikel
66.923 Views
2 Reacties

Jurgen Retra

Als Strategy Director bij RLVNT is Jurgen eindverantwoordelijk voor het inhoudelijke deel van het bureau. Na ruim tien jaar buiten de landsgrenzen te hebben gewerkt, is hij sinds eind 2010 definitief terug in Nederland.

Als creatief strateeg werkte Jurgen bij BBDO Germany en Clemenger BBDO in Melbourne, om daarna bij respectievelijk OMD Australia, MEC Germany en de Omnicom Media Group Germany de kloof tussen creatie en media te dichten als Strategy Director.

Bij RLVNT bedenkt en ontwikkelt hij dagelijks met het gehele team effectieve marketingcommunicatie door gedrags- en motivatiedata van mensen centraal te stellen en op innovatieve wijze media en creatie te combineren.

Als trotse vader van drie kinderen houdt hij zich in zijn spaarzame vrije tijd ook nog bezig met het importeren van Italiaanse wijn en is hij geregeld voor de klas bij de JUNIOR* Academie voor Advertising te vinden, waar hij zijn strategische kennis probeert over te brengen aan jonge, veelbelovende art-directors en copywriters.