Social media onmisbaar voor Center Parcs
Center Parcs zet de klant centraal. In vele opzichten. Social media zijn daarbij onmisbaar.
James Mennekens, CEO van de Pierre & Vacances Center Parcs groep vertelt dit op eTravel.
Niet alleen voor directe communicatie, ook door het meten van sentiment op Twitter. Bijvoorbeeld bij de lancering van een nieuwe tv-commercial. Binnen vijf minuten na het uitzending was duidelijk dat het een succes was, vanwege de reacties op Twitter. Daarnaast zet Center Parcs een blog, Facebook en YouTube in en zijn er fora waarop Center Parcs aanwezig is.
De organisatie zet de gasten centraal, zowel online als offline en maakt daarbij dus op diverse manieren gebruik van social media.
Bekijk ook diverse presentaties van eTravel op Slideshare
)* Interviewer: Jos Schelfhout van Navigator Network
Gerelateerd onderzoek
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
1 Reacties
Nathan
CenterParcs is overal aanwezig als je het mij vraagt.
Online, Offline, Retargetting, Affiliate. Een sterk merk!