Emerce Research publiceert de Nationale CRO Monitor 2019
Emerce Research heeft het eerste grootschalige onderzoek naar conversie-optimalisatie uitgevoerd, gericht op Nederlandse organisaties. Uit de Nationale CRO Monitor blijkt dat CRO een complexe bedrijfstak is, Nederland scoort zelfs maar een krappe voldoende als het gaat om de status van toepassen van CRO.
Of investeren in CRO zich terugverdient, daarover bestaat geen discussie. Echter blijkt dat bij 16% van de organisaties waar CRO van aanzienlijk of cruciaal belang is, géén gestructureerde aanpak is. CRO-experts kunnen het zelfs niet helemaal eens worden over de definitie van CRO. De Nationale CRO Monitor 2019 brengt de complexiteit en diversiteit van de CRO-discipline in kaart.
Thema’s en inzichten
Status in Nederland
- de status, trends en volwassenheid van de Nederlandse CRO-markt
- de CRO-tools, methoden en systemen die CRO-experts gebruiken en aanraden
- welke kaders, stappen en verwachtingen zijn realistisch bij CRO-implementaties.
- testing: welke kanalen, wat wordt getest en hoe vaak, wat zijn conversieboosters?
- skills van een CRO-professional
- breedte en diversiteit van de CRO-discipline
Personalisatie
Bijna driekwart van de CRO-professionals is van mening dat personalisatie anno 2019 een ‘must have’ is binnen CRO. Maar hoeveel organisaties gebruiken inmiddels personalisatie daadwerkelijk en wat zijn de voordelen precies? En zijn de conversies daadwerkelijk gestegen na het implementeren van personalisatie?
Human Capital
De kansen voor organisatieontwikkeling op CRO-gebied liggen met name in de kwaliteit van de CRO-medewerkers. Maar liefst 84 procent van de professionals is van mening dat investeren in CRO zinloos is zonder de juiste mensen. Maar welke skills zijn dan nodig en hoe kan je mensen met deze skills het beste werven?
Koop hier het CRO-onderzoek
De Nationale CRO Monitor is verkrijgbaar voor 312 Euro (395 incl. BTW). Bestel via onderstaand formulier en krijg het onderzoek direct in je inbox.
Bestel de Emerce Nationale CRO Monitor 2019