Deel dit artikel
-

AdValue stopt samenwerking met CIA Medianetwork

Online media bureau AdValue stopt onmiddellijk met de samenwerking met CIA Medianetwork . AdValue verzorgde tot voor kort de online mediaplanning en inkoop voor de klanten van CIA. Als reden noemt het bureau het feit dat ze niet in contact mochten komen met de klanten.

AdValue is van mening dat zij met de huidige samenwerkingsvorm geen gelegenheid krijgt kwaliteit te leveren aan de adverteerder, zo zegt het bureau in een persbericht. Advalue zou niet in de gelegenheid gesteld worden om in contact te komen met de klanten van CIA, en daarom had het bureau naar eigen zeggen problemen om de beste kwaliteit aan de adverteerder leveren.

Managing partner Alex Stil: 'De diensten die wij aanbieden bestaan uit meer dan alleen maar inkopen en plaatsen van banners en buttons. De klant kan meer waar krijgen voor zijn mediabudget wanneer we zelf met hem om de tafel zitten. We hebben al enkele keren geprobeerd de samenwerking te verbeteren, maar aan deze vorm willen we niet langer een bijdrage leveren.'

Het vertrek bij CIA betekent een redelijke inkomstenderving voor AdValue. CIA is één van de grotere reclame-netwerken van Nederland, met een jaaromzet van zo'n 250 miljoen gulden. CIA werkt ondermeer voor klanten als Ben, Shell, Nike Benelux en Ericsson.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond