Deel dit artikel
-

Do-TV bediscussieert televisie

Via de site Do-TV.com vindt op 2 februari een wereldwijde discussie plaats over televisie. 24 uur lang zullen experts uit de hele wereld op het web bijeen zijn om de verschillende aspecten van televisie te bespreken. Do-TV is een initiatief van communicatiebureau Kessels Kramer.

De site kent acht 'kanalen' waarlangs de bezoekers kunnen surfen, waaronder kanalen voor film, entertainment, onderwijs, soap en de toekomst. Onno Lixenberg, KesselsKramer: 'We willen een discussie over televisie openen, in al z'n facetten. Dat betekent dat wij regelen dat er allerlei experts uit de hele wereld aanwezig zullen zijn, en dat iedere belangstellende in kan haken en mee kan praten. Alle input die die dag komt, zullen we in een boek verwerken, dat een maand later uitkomt.' De dag moet op deze manier een bonte verzameling van discussies, interviews, soap en spelletjes worden.

De discussie zal ook aanwezig zijn op het Rotterdams Filmfestival . 'Bezoekers kunnen daar ter plaatse mee discussieren', zegt Lixenberg. 'We willen daar ook regisseurs en filmmakers erbij betrekken.'

Do-TV is onderdeel van het merk Do , een vlag waaronder KesselsKramer vaker projecten start. De site is inmiddels geopend om updates en 'sneak previews' te geven. De dag start 2 februari om acht uur 's ochtends, Nederlandse tijd.
Het bureau KesselsKramer is onder andere bekend van de reclamecampagnes voor Ben, Audi en het Parool.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond