Deel dit artikel
-

Gratis advertenties bij Koopjesjager

Focus-In biedt aan bedrijven de mogelijkheid tot gratis plaatsing van 'zoekertjes' in de Vraag en Aanbod-rubriek van Koopjesjager .

Consumenten konden eerder al gratis adverteren in de 'Vraag en Aanbod' rubriek van KoopjesJager. Duidelijk is dat met een goede gratis service het publiek en masse kan toestromen. Initiatiefnemer Jasper Jan de Konink: 'Waarom zouden we het plaatsen van zoekertjes voor bedrijven niet gratis aanbieden? Het kost ons geen tijd en geen moeite. Dat het allemaal gratis is, is fijn voor de adverteerder en fijn voor de bezoeker. Die krijgt steeds meer keus. En wij krijgen steeds meer bezoek.' Vanaf januari 2000 kunnen aanbieders van advertentiemateriaal voor de zoekertjes ook gratis een afbeelding laten plaatsen.

KoopjesJager heeft, naast gratis services, ook betaalde reclamecampagnes (banners en buttons) lopen. Daarnaast rekent KoopjesJager een klein bedrag voor mensen die bovenaan de lijst willen staan met hun product.

Andere sites kunnen vanaf begin 2000 een plugin van de Vraag en Aanbod rubriek in hun eigen site opnemen. Dit is echter wel voorbehouden aan sites met een redelijke omvang. De Konink: 'Als we een goede deal kunnen maken, bijvoorbeeld uitwisseling van links, krijgen zij van ons gratis de beschikking over de plug-in. De plug-in bestaat uit de rubriek en de database.' Focus-In is hierover momenteel in gesprek met twee partijen.

Op de site van KoopjesJager kan de consument verder wereldwijd prijzen vergelijken van verschillende producten en zoeken naar aanbiedingen. De site loopt goed volgens de initiatiefnemer: 'Twee jaar geleden wou niemand adverteren bij ons, daar dáchten ze nog niet aan. Nu wel,' aldus De Konink.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond