Deel dit artikel
-

Han Gerrits: Selfservice: wat en hoe?

Gerrits houdt zich bezig met de invloed die de groeiende interactie tussen bedrijven en klanten heeft op het bedrijfsproces en de besturing van de organisatie. Die thema’s keren ook terug in zijn presentatie op de Emerce Update Selfservice.

Prof. dr. ir. Han Gerrits is bijzonder hoogleraar Technologie en Innovatie aan de Vrije Universiteit. Hij zette tevens het Amsterdam New Media Institute op. Gerrits promoveerde in februari 2003 op ‘De Interactieve Organisatie’.

“Wat moeten dienstverleners doen om de interactie met hun klanten middels interactieve media te verbeteren? Welke aanpassingen in de organisatie zijn nodig om te zorgen voor een adequate dienstverlening? Dat zijn de vraagstukken die mij intrigeren (..)”, zegt Gerrits.

Een vraag die in de presentatie aan de orde komt is onder andere: Hoe ver kun je gaan met de inzet van selfservice?


Download hier zijn presentatie.


Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond