Deel dit artikel
-

Katja-soap

24-7 reporter moet een multimediale reality soap rondom Katja Schuurman worden.

Zijn naam is bij lange na nog niet zo bekend als die van Katja Schuurman, maar wellicht brengt Damian Hoop daar verandering in nu hij de actrice 24 uur per dag zal volgen. Voor een sms-soap.

Het idee voor 24-7 Reporter komt uit de gezamenlijke koker van Media Republic, HotSMS en The Fame Game. Eerder was Media Republic al betrokken bij Jong Zuid, waarbij de belevenissen van een groep bekende en minder bekende Nederlanders in een beeldstrip voor het voetlicht werden gebracht. Onlangs werd Jong Zuid nog bekroond met een reclameprijs voor het beste wireless-concept, de gouden SpinAward.
Waar gaat het om bij 24-7 Reporter? Katja Schuurman laat zich twee maanden lang de gehele dag volgen door reporter Damian Hoop, die daar ‘live’ verslag van uitbrengt via internet en mobiel. Het bekijken van de reportages via internet is gratis. Daarvoor is samenwerking gezocht met MSN, dat ook al betrokken was bij Jong Zuid. Wie de zaak mobiel in de gaten wil houden, betaalt 70 eurocent per week. Elke ochtend krijgt de beller dan een sms met een wap-code die toegang geeft tot het leven van Katja.
“Het unieke aan dit concept zien wij voornamelijk in de ‘magie van de echtheid’. We denken dat de kijkers tijdens een typisch wachtmoment in de trein even willen checken wat Katja op dat moment aan het doen is”, aldus Ruben Troostwijk van HotSMS.
www.24-7reporter.nl

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond