Deel dit artikel
-

Nieuwe Nederlandse babycadeauservice

De nieuwe cadeauservice Baby Company trok sinds de start op 1 september 1500 bezoekers, waarvan er 100 een bestelling plaatsten. Via Baby Company kan men een cadeautje bij kersverse ouders laten brengen. Initiatiefneemster Wilma de Brauw hoopt volgend jaar quitte te draaien.

De service is bedoeld voor yuppen die geen tijd hebben zelf een cadeautje te kopen voor pasgeborenen en/of hun ouders. De Brauw en mede-initiatiefneemster Helena van Ruyven, allebei moeder, bieden via hun site de keuze uit trendy cadeautjes die vervolgens bij de joinge ouders thuis afgeleverd worden.

De Brauw: 'We richten ons ook op secretaresses. Zij moeten vaak namens de afdeling een cadeautje kopen als er een collega vader of moeder is geworden.' Daarnaast behoren 'expats' tot de doelgroep van Baby Company.

De Brauw en Van Ruyven opereren vanuit huis, waar ze een kamer vol hebben met voorraden en verpakkingen. De betaalmodule is van OTS, de site werd gebouwd door DSJ. De Brauw: 'Een van de leukste dingen van dit project vond ik het werken met de jongens die onze site hebben gebouwd. Ze zitten nog in 6 VWO, maar hebben nu al op hun 18e een eigen bedrijf en zijn vreselijk enthousiast. Het is echt de nieuwe generatie Internet-kids.'

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond