Deel dit artikel
-

Order van 2,6 miljoen euro voor LB Icon in Ierland

LB Icon, het moederbedrijf van Lost Boys, blijkt samen met dochterbedrijf Wheel een grote opdracht binnen te hebben gehaald bij het Ierse Verkeersbureau. De laatste had zes maanden geleden een tender uitgeschreven ter waarde van 2,6 miljoen euro. De tender is gewonnen door LB Icon.

LB Icon heeft de order niet aan de grote klok gehangen. Er is alleen in Engeland en Ierland een persbericht over verspreid. De nieuwe site van het Iers Verkeersbureau heeft als doel Ierland te promoten bij buitenlandse toeristen en is eigenlijk opgebouwd uit 24 microsites in 14 talen. Het contract heeft een looptijd van 3 jaar.

Volgens Kieran O’Hea, de internetmanager van Tourism Ireland is voor LB Icon gekozen, omdat het ervaring heeft met het introduceren van sites in meerdere landen en in meerdere talen tegelijkertijd. “Ook het feit dat het een bureau is dat zelf in meerdere landen gevestigd is, is voor ons van doorslaggevende betekenis geweest. Daarnaast heeft het prachtige sites gemaakt voor prestigeuze klanten als Unilever and Marks & Spencer. Allemaal redenen voor ons om voor LB Icon te kiezen.”

De nieuwe sites van Tourism Ireland zullen gefaseerd worden opgeleverd. De eerste site moet begin 2006 opgeleverd worden. Dat is de site die bestemd is voor Groot Brittanië site. De overige sites zullen tussen februari en april van datzelfde jaar worden opgeleverd.

Deel dit bericht

3 Reacties

Hans Van Bennekom

Robert Pickering en Ton Cordesius hebben bij LB Icon een niet onverdienstelijke strategie opgetuigd. Eindelijk een sustainable verhaal. Meer van dergelijke klanten (voor de bottom line) zullen volgen EN overnames (voor de schaalgrootte) hangen in de lucht….Netjes.

zomaar

Hey, Ik wist niet dat Theo Cordesius ook zijn broer Ton had gecontracteerd.. :-) 

hendrik

Overnames hangen in de lucht? Hans van Bennekom weet meer?

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond