Deel dit artikel
-

Schiphol-account naar Lost Boys

Lost Boys gaat de site van Schiphol doen. Het heeft de pitch gewonnen die begin april van dit jaar werd uitgeschreven. Lost Boys zegt door de luchthaven gekozen te zijn vanwege de ruime ervaring die het al heeft in de reisbranche. De webbouwer deed al de site van KLM.

Lost Boys gaat de homepage van Schiphol onder meer van een nieuw ontwerp voorzien. Ook gaat het de site van de luchthaven optimaliseren. Op de site van Schiphol kunnen passagiers en hun familieleden onder meer terecht voor aankomst- en vertrektijden en verder is er luchthaveninformatie te vinden. Ook kunnen  bezoekers van de website er terecht voor bedrijfsinformatie van de Schiphol Group. 

Behalve dat Schiphol op de site informatie verstrekt heeft het ook een online reisbureau. Schiphol.nl wil dat van het online reisbureau meer gebruik gemaakt gaat worden. Ook dat is volgens Karin Groen, die verantwoordelijk is voor communicatie bij Lost Boys, een van de redenen dat Schiphol in zee is gegaan met het webbureau. “Schiphol heeft aangegeven dat ze meer willen halen uit hun online reisbureau. Derhalve gaat Lost Boys Schiphol verder helpen op het gebied van guided selling en selfservice. Op dat gebied hebben we ruime ervaring.”

Dat Schiphol meer uit de site wil halen wordt ook bevestigd door de luchthaven. “Schiphol.nl wordt door klanten gezien als een betrouwbare en objectieve site voor het boeken van vliegtickets, vakanties, hotels, auto’s en vervoer van en naar Schiphol. Het marktpotentieel van Schiphol.nl is enorm. Daarom willen we onze site beter laten aansluiten bij de wensen van onze klanten. We hopen dat Lost Boys ons kan helpen bij het optimaliseren van de site”, aldus Lillian van Leerdam, business development-manager van Schiphol.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond