Deel dit artikel
-

Top marketing auteur en blogger Joseph Jaffe op eDay

Joseph Jaffe zal een keynote verzorgen op Emerce eDay op 14 september. Jaffe is auteur van het spraakmakende boek 'Life after the 30-second spot.' Zijn weblog Jaffe's Juice behoort tot de top 15 van best bezochte marketing blogs.

Emerce haalt Jaffe in samenwerking met het Utrechtse bureau Energize naar Nederland om te spreken over nieuwe, digitale vormen van marketing en advertising die gerenommeerde A-merken kunnen, en zelfs moeten gaan inzetten om hun doelgroep te bereiken.

Jaffe’s boek draait om de stelling dat de traditionele 30 seconden tv commercial aan het einde van zijn latijn is, en dat alternatieven zoals interactive marketing, experiential marketing, long form content, communal marketing, gaming en on demand viewing aan een sterke opmars bezig zijn. Met alle gevolgen van dien voor zowel adverteerders als de reclame- en mediaindustrie.

Jaffe’s stellingen zullen bij wijze van reality check na afloop van zijn keynote bediscussieerd worden door een panel van Nederlandse industry leaders van zowel adverteerders als mediabedrijven, waaronder Harry Dekker, media director Unilever Nederland.

Joseph Jaffe is zelfstandig consultant, auteur en spreker, en werkte ondermeer voor MSN, Google, Reuters, CNET Networks en ESPN. Voorheen werkte hij als director of Interactive Media bij TBWAChiatDay en OMD USA op klanten als Kmart, ABSOLUT Vodka, Embassy Suites en Samsonite. Jaffe is daarnaast Senior Fellow bij het Center for the Digital Future van de USC Annenberg School. Zijn weblog Jaffe’s Juice behoort tot de top 15 van best bezochte marketing blogs.

Andere bevestigde sprekers op eDay zijn:
Pete Blackshaw (CMO Nielsen Buzzmetrics)
Ben Hammersley (schrijver en journalist The Guardian)
Michael Jones (CTO Google Earth)
Werner Vogels (CTO Amazon)
Mark Hansen (Business development manager Lego)
Han Gerrits (CEO Innovation Factory)

Meer informatie over het programma en inschrijving op www.emerceeday.nl.

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond