Deel dit artikel
-

Tromp naar Talpa

Edwin Tromp, tot voor kort verantwoordelijk voor Endemol Interactive, gaat crossmediale formats ontwikkelen voor Talpa. Hij is benoemd tot Director Cross Media. Tromp hield het eind februari, na een eneververende periode van zeven maanden, voor gezien bij Endemol. Daarvoor was hij directeur bij Lost Boys. Tromp laat in een telefonische reactie aan Emerce weten blij te zijn met zijn nieuwe baan en zegt er veel van te verwachten.

De reden dat Tromp eind februari opstapte bij Endemol was een verschil van mening over de verantwoordelijkheden, uitdagingen en de te voeren strategie van de Director Interactive. “Het is de hoogste tijd om weer met frisse energie aan een nieuwe uitdaging te beginnen,” zo liet Tromp eind februari weten op zijn weblog. Die uitdaging denkt Tromp nu bij Talpa te hebben gevonden.

Voordat Tromp (34) begon aan het avontuur bij Endemol was hij drie jaar directeur van Lost Boys Nederland. Zijn positie werd pas begin februari weer ingevuld. Per 1 februari werd hij daar opgevolgd door David Vink die bij direct-marketingbureau Rapp Collins vandaan kwam.

In zijn nieuwe functie wordt Tromp verantwoordelijk voor de uitrol van formats op andere platforms – zoals internet en mobiel – dan de bestaande massamedia als Talpa Radio en –Televisie. Verder gaat hij zijn steentje bijdragen aan de ontwikkeling van nieuwe concepten. Tromp rapporteert aan Ronald Goes, de CEO van Talpa Media.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond