Geplaatst door 2ML

2ML bouwt nieuwe flexibele IT-omgeving voor Industry International

Amsterdam, 3 november 2015 – De voormalige Imtech-onderneming Industry International start met een nieuwe IT-omgeving van 2ML. Het bedrijf maakt zich hiermee los van de eerdere enterprise-omgeving van Imtech. In samenwerking met Microsoft, partner van 2ML, is voor 350 werkplekken gekozen om de hele Exchange- en Skype for Business-omgeving te migreren naar Office 365. Op deze manier is de complete IT-infrastructuur klaar voor de toekomst.

Met de komst van de nieuwe IT-omgeving heeft Industry International beschikking tot de nieuwste diensten. Zo is gekozen voor platform-as-a-service voor het hosten van de totale ERP-omgeving en kan 2ML desgewenst locatieonafhankelijk de werkplek van medewerkers van Industry International beheren. Hierdoor kunnen medewerkers overal optimaal werken, zowel thuis, onderweg als op kantoor.

Flexibele, zelfstandige omgeving
Robin de Vries, CEO bij 2ML: “2ML is door Industry International gevraagd de ontvlechting van de huidige IT-omgeving naar een zelfstandige omgeving te realiseren: een mooie, uitdagende opdracht voor ons. Met alle beschikbare cloud-diensten die anno nu beschikbaar zijn, is het mogelijk razendsnel een nieuwe omgeving te realiseren, waarin direct gewerkt kan worden. Dit vraagstuk is een prachtig voorbeeld dat ook grotere organisaties een flexibele IT-omgeving kunnen implementeren die voor iedereen direct voordeel op levert”.

Pepijn Post, Transformation Director bij Industry International: “Om los te komen van onze oude Imtech IT-omgeving was een verandering naar een flexibele IT-omgeving met schaalvoordelen een logische stap. Zodra een bedrijf – al dan niet noodgedwongen – moet veranderen, is de inflexibiliteit een beperkende factor. Het kost bovendien veel geld om dan voor alle technologie vast te zitten aan een enterprise-omgeving. Door te kiezen voor de nieuwe IT-omgeving van 2ML kan Industry International nu een frisse start maken met alle medewerkers. Hiermee krijgen we een zelfstandige IT omgeving.”

——-