Geplaatst door Keephub

Nederlandse scale-up Keephub benoemt Bernard Schreiner als commercieel directeur

Sassenheim, 06 april 2022 – Keephub, de communicatie-oplossing voor non-desk medewerkers, kondigt vandaag de benoeming aan van Bernard Schreiner als Commercieel Directeur. Hiermee zet het bedrijf een belangrijke stap in de verdere professionalisering en onderstreept daarmee haar missie om non-desk werknemers te helpen het verschil te maken.

Het Keephub team bestaat momenteel uit 30 medewerkers en werkt voor bedrijven als Hunkemöller, Dekamarkt, Dirk, Korzinka, Casa en Swiss Sense. Keephub heeft haar sporen verdiend in de retailmarkt. Echter laat de breedte van het huidige klantportfolio zien dat ook bedrijven in andere branches kunnen profiteren van Keephub’s technologie.

“We zijn erg blij dat Bernard het Keephub-team komt versterken” zegt Kees Verkade, Oprichter en CEO Kega (moederbedrijf Keephub). “Zijn ervaring in Saas, business development en zijn manier van samenwerken zijn van grote waarde om Keephub naar het volgende niveau te laten groeien”.

De Keephub technologie helpt bedrijven de betrokkenheid, productiviteit en tevredenheid bij hun non-desk medewerkers te vergroten door op individuele behoeftes in te spelen. Binnen Keephub’s platform kan de informatie en communicatie zo worden aangepast en gepersonaliseerd, dat updates alleen met de juiste groep mensen wordt gedeeld. Dit helpt medewerkers om zich te richten op hun kerntaken en krijgen zij alleen informatie die voor hen waardevol is. Verder fungeert de Saas-oplossing als een hub naar externe werkapplicaties (als Teams, loonadministratie of werkplanningstool) en zorgt op deze manier voor een efficiënter werkproces. De combinatie van de drie disciplines maakt Keephub uniek in zijn soort.

“We zien dat bedrijven vaak sociaal naar buiten zijn maar hier intern nog stappen in kunnen zetten. Dat is precies waar Keephub op inspeelt – het actief betrekken van werknemers bij alles wat er speelt en ze in staat stellen om hun werk op de best mogelijke manier te doen. Hierdoor vergroten we hun tevredenheid en de daarmee gepaarde productiviteit. Ik kijk er naar uit om Keephub nationaal en internationaal verder te laten groeien,” zegt Bernard Schreiner, Commercieel Directeur Keephub.

Bernard heeft meer dan 10 jaar ervaring op het snijvlak van Saas en business development. Hij was onder andere medeoprichter van B2B Shipping Service Provider Paazl, inmiddels een gevestigde speler in het logistieke e-commerce landschap met meer dan 25 miljoen jaarlijkse zendingen en 100+ enterprise klanten.

Over Keephub:

Keephub is het communicatie platform voor non-desk medewerkers. De Saas oplossing biedt toonaangevende bedrijven een moderne one-stop-shop oplossing voor het verhogen van betrokkenheid en een efficiënter en kwalitatiever werkproces. De technologie zorgt voor een frictie loze gebruikerservaring op de telefoon van de non-desk medewerker en zijn managers. Vanuit Keephub HQ in Sassenheim bedient Keephub klanten als Hunkemoller, Dekamarkt, Swiss Sense, van Haren en Dirk. Het is Keephub’s missie om de medewerker het verschil te laten maken.