Geplaatst door Merkle Nederland

3x een toppositie voor Merkle in de Emerce 100

Merkle Nederland behoort opnieuw tot de beste bureaus van Nederland in maar liefst drie verschillende categorieën van de Emerce 100.

Emerce 100 is een imago-onderzoek waarin beslissers uit de online industrie de prestaties van dienstenleveranciers beoordelen, verdeeld over tientallen categorieën. Merkle Nederland behaalt al jaren bijzonder hoge scores in het onderzoek met een toppositie in drie verschillende categorieën:

• Digital Marketingbureaus Groot: 1e plaats met 5,5 ster
• Marketing Automation Bureaus: 2e plaats met 6 sterren
• Digital Agency Fullservice Groot: 4e plaats met 5,5 ster

Véronique d’ Hooghe, Market Leader Merkle Nederland: “We zijn erg trots dat we al jaren mooie scores in de Emerce 100 behalen en daarmee een solide positie hebben verworven bij de beste digital agencies in Nederland. Elke dag staan onze collega’s klaar voor de mooiste merken en bedrijven om samen vooruitstrevende en onweerstaanbare persoonlijke klantervaringen over platformen en apparaten heen te creëren. Deze topscores zijn de erkenning van het goede werk van onze collega’s en de waardering van onze klanten daarvoor. Uiteraard gaan onze felicitaties uit naar alle andere bureaus in de top 100.”

Lees hier meer emerce1002022