Industry Wire

Geplaatst door Easee

Easee lanceert stijlvolle autolader in België en Nederland met een nieuwe campagne

Amsterdam, 20 juni mei 2022 – Easee, een van de snelstgroeiende GreenTech-scale ups in Europa, gaat vandaag van start met een grote campagne in België en Nederland. Met deze campagne over de stijlvolle, compacte en slimme autolader wil het van oorsprong Noorse bedrijf een nieuwe doelgroep overtuigen om de overstap te maken naar elektrisch rijden. Born05 ontwikkelde de campagne in samenwerking met Glasnost en IM Lounge, allen onderdeel van Ace.

In Noorwegen is Easee marktleider op het gebied van e-mobility. Vorige maand werd al bekend dat de Easee-lader beschikbaar is in de Benelux.

Carolijn Daamen, Marketing manager Benelux bij Easee: “We zijn erg enthousiast dat Easee nu ook beschikbaar is in de Benelux. Het thema van de campagne is ‘Day & Night’, waarbij het belang van (jezelf) optimaal opladen centraal staat. Aan het eind van de dag kom je wellicht ‘leeg’ thuis. De drukke dag gaat over in de stille nacht. Een goede nachtrust kan bijdragen aan het opladen van lichaam en geest. Ondertussen wordt je auto, dankzij de Easee-lader, ook optimaal opgeladen, zodat het de volgende dag weer vol energie met jou op pad kan. Om het design en de storytelling zo goed mogelijk naar voren te laten komen, is er samen met Born05 gekozen voor een televisiecommercial. We willen graag dat onze gebruikers voelen dat ze niet alleen een product aanschaffen, maar ook een ervaring, een verhaal. Dit verhaal heeft Born05 heel passend tot uiting gebracht in deze campagne”.

Frederik Pot, Creative Lead bij Born05: “In de kern van de campagne wilden we de focus leggen op de lader, niet op de auto. Want wij geloven dat de lader, in al zijn slimmigheid en design juist een reden is om elektrisch te gaan rijden. Dat hebben we vertaald naar een drietal films. Cinematografische hoogstandjes waarin heel veel tegelijk gebeurt maar waarbij de Easee autolader het stijlvolle middelpunt blijft. In de transitie van avond naar ochtend zien we verschillende mensen gemakkelijk gebruik maken van de autolader om hun EV’s en zichzelf weer op te laden.“

De campagne is vanaf vandaag te zien op TV, in online video, op social media en in program sponsoring.

Over Easee
Easee werd in januari 2018 opgericht door drie Noorse ondernemers met de ambitie om ’s werelds slimste lader voor elektrische voertuigen te maken. Vandaag de dag blijft het bedrijf zich ontwikkelen op het gebied van innovatieve oplossingen voor oplaad- en energiebeheertechnologie, met een ecosysteem dat gebruikers een ervaring biedt van A tot Z.

Inmiddels is Easee uitgegroeid van 3 naar meer dan 300 werknemers en heeft het vestigingen in Noorwegen, de Benelux, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland. Easee ontwikkelt, ontwerpt en produceert zijn producten in Scandinavië en exporteert momenteel naar meer dan 20 landen binnen Europa.

De ambitie is om in 2026 een van Europa’s meest toonaangevende bedrijven in groene technologie te worden en in 2031 een van de grootste ter wereld. Hoe? Door in alles zijn krachtige visie door te laten klinken: shaping the future of electricity and business culture.

Dit houdt in dat het bedrijf zich enerzijds richt op de ontwikkeling van schaalbare en toekomstgerichte technologie, en anderzijds op het laten zien van een duurzame organisatie met een mensgerichte bedrijfscultuur. Een cultuur waarbinnen de werknemer op de eerste plaats komt. Altijd.

Voor meer informatie ga je naar www.easee.com. Of volg Easee op LinkedIn, Twitter, Instagram en Facebook.

Over Born05
Born05 bouwt merken vanuit het digitale domein. Het bureau biedt een unieke combinatie van brand design, storytelling en digital experiences. Met een team van 50 specialisten werkt Born05 voor klanten als 538, ASN Bank, Greenchoice, JDE, KPN, Robijn, Porsche en Videoland. Born05 is onderdeel van Ace.

Meer informatie: www.born05.com, www.thisisace.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht