Industry Wire

Geplaatst door 4DMS

4DMS introduceert CCM: voor het efficiënt genereren van klantcommunicatie

4DMS heeft CCM, een oplossing voor customer communications management, toegevoegd aan haar portfolio van producten en diensten. Onderscheidend aan deze oplossing is: de extra functionaliteit voor archivering tot op klantniveau én de ondersteuning die het bureau kan bieden op het gebied van marketing operations.

Door de hoeveelheid contactmomenten en een wirwar aan systemen gaat bij grote organisaties meer tijd naar het coördineren dan naar de inhoud van de klantcommunicatie. “4DMS proeft bij haar relaties een vraag naar customer communications management software. Voor meer controle over dit communicatieproces en een besparing op kosten. Zij zijn echter zoekende naar een variant en de ondersteuning die volledig aansluit bij hun behoeften.” Aldus Camiel van Asch, directeur bij 4DMS. “De oplossing van 4DMS beschikt daarom – naast de standaard GMC Inspire functionaliteiten: creatie, fiattering, versiebeheer en levering – ook over een archieffunctie, waardoor de communicatie tot op klantniveau wordt opgeslagen. Onze GMC-specialisten helpen bij nieuwe releases en het implementeren van de gewenste communicatieroute. Tijdens piekmomenten kunnen wij ondersteunen bij de opmaak en de fysieke productie en distributie.” 4DMS CCM is geschikt voor e-mails, brieven en berichten naar de mijn-omgeving.

Outbound communicatie
Customer communications management omvat het proces van creatie tot aan levering van de communicatie naar de klant. Dit kunnen informatieve berichten zijn, zoals persoonlijke overzichten of facturen, maar ook marketingcommunicatie berichten. Foutloos personaliseren, uniform opmaken, produceren en distribueren via het juiste kanaal zijn onderdelen binnen dit proces.

Een oplossing van 4DMS
“Het product CCM is een logische aanvulling op ons huidige aanbod, want onze toegevoegde waarde ligt op het vlak van 1-op-1 klantinteractie. Met een sterke focus op klantdata adviseren, begeleiden en ontzorgen wij bij de inzet van communicatiekanalen. Individueel of gecombineerd en waar mogelijk geautomatiseerd.” 4DMS werkt onder andere voor Eneco, ABN AMRO en Feenstra.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht