Industry Wire

Geplaatst door Wavemaker

Aankondiging leiderschap WAVEMAKER Nederland

Amsterdam, 19 oktober 2017: Tim Castree, Global CEO WAVEMAKER heeft vandaag bekend gemaakt dat Isabelle Dacz CEO wordt van WAVEMAKER Nederland, het nieuwe mediabureau door de fusie van MEC en Maxus+Helder.

Isabelle gaat een nieuw managementteam leiden met Edward Knol als Managing Director.

Tim Castree, Global CEO van WAVEMAKER: “We voegen Maxus en MEC samen om een ​​gloednieuw media-, content- en technologiebureau te vormen genaamd WAVEMAKER. Om deze ambitie te realiseren is briljant talent en leiderschap nodig. Ik ben ervan overtuigd dat wij onder leiding van Isabelle het juiste team hebben om daadwerkelijk het beste van MEC en Maxus samen te voegen en van WAVEMAKER Nederland een formidabel, toekomstgericht bureau te maken.”

Over Isabelle Dacz

Isabelle Dacz heeft meer dan twintig jaar werkervaring in de internationale media-industrie, in diverse disciplines en uiteenlopende regio’s. Isabelle startte haar mediacarrière in Frankrijk. Later is zij in Nederland gaan werken voor Leo Burnett en Starcom, waar zij verantwoordelijk was voor internationale klanten en zich specialiseerde in het ontwikkelen en uitvoeren van internationale mediastrategieën.

In 2004 is Isabelle bij MEC gestart. Na meerdere leidinggevende posities, vervult zij sinds mei 2016 de functie van CEO. In haar tijd bij MEC heeft Isabelle zich geconcentreerd op de groei en digitale transformatie van het bureau en haar klanten. Onder haar verantwoordelijkheid werd een succesvol MEC engagement label geïntroduceerd. Dit label is volledig toegewijd aan content strategie, sociale media, influencer marketing, creatie en in-house productie.

Over Edward Knol

Edward Knol heeft meer dan twintig jaar marketing ervaring aan klantzijde in zowel EMEA als Noord-Amerika. In 2012 trok zijn ondernemingszin hem om Maxus Nederland te bouwen. Voor Maxus heeft Edward zich gespecialiseerd op het lanceren van Nederlandse merken op de Amerikaanse markt en Amerikaanse merken op de Europese markt. Maxus heeft zich onder het leiderschap van Edward de laatste vijf jaar ontwikkeld tot het Brand Response bureau van Nederland met klanten als o.a  Zalando, Trivago, HelloFresh en Talpa Radio. De sterke groei van het bureau is mede vormgegeven door de acquisitie van gespecialiseerd mediabureau Helder in 2015.
About WAVEMAKER

WAVEMAKER is a billion dollar-revenue next generation agency that sits at the intersection of media, content and technology. We are obsessed with the customer’s purchase journey and is what connects our mission directly to our client’s business challenges. We invented WM Momentum, the world’s most comprehensive study into how people make purchase decisions and have conducted over 375,000 surveys in 70 markets and across more than 30 categories. We are a business that is powered by the creativity and curiosity of our 8,500 people in 90 countries, united by our PACED values. We are a part of GroupM, WPP’s global media investment management company. For more information, go to www.wavemakerglobal.com

 

 

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht