Geplaatst door Actis

Actis neemt CC4Skype op in haar Skype for Business portfolio

Vianen, 22 december 2016 – CC4Skype B.V. verwelkomt Actis Benelux en Frankrijk als businesspartner voor deze regio’s. De eerste gezamenlijke klant, Alten, heeft de customer care oplossing voor Skype for Business al in gebruik genomen.

Actis heeft een groot partnerlandschap en bewijst zich al jaren in de wereld van IT. Deze value added distributeur voegt daadwerkelijk waarde toe, onder ander door de eerste en/ of tweedelijns service voor haar partners te verzorgen.

Harm Overgoor, Commercieel Directeur Actis, “We zien dat CC4Skype duidelijk voldoet in een contact center behoefte binnen Skype for Business omgevingen waar nu geen oplossing voor is. CC4Skype complementeert het Actis portfolio als one stop shop voor SfB gecertificeerde producten. De eerste succesvolle implementaties zijn intussen afgerond.”

Anne-Meine Gramsma, Commercieel Directeur van CC4Skype B.V. vult aan: “Wij kijken er naar uit om, samen met Actis, bedrijven in de Benelux en Frankrijk te overtuigen van het feit dat zij met CC4Skype hun klanten beter van dienst kunnen zijn.”

CC4Skype is de customer care oplossing voor Skype for Business, ontwikkeld voor afdelingen en personen met veel intern en/ of extern klantcontact. De oplossing wordt ingezet bij bedrijven die streven naar een optimale klantbeleving. Het uitgangspunt is het verbeteren van de dienstverlening met als resultaat hogere klant en medewerker tevredenheid en lagere kosten.