Industry Wire

Geplaatst door Adver-Online

Adver-Online lanceert e-recruitment platform Gotomyjob.com

Heemstede, 15 september 2017 – Online recruitment marketing specialist Adver-Online stelt haar dienstverlening digitaal beschikbaar met de lancering van het onafhankelijke e-recruitment platform Gotomyjob.com. De online oplossing die zonder account toegang geeft tot meer dan 300 digitale adverteermogelijkheden voor recruitment.

Het recruitment landschap van 2017 staat in teken van digitalisering, data en controle op recruitmentkosten. Het vernieuwende Gotomyjob.com is de oplossing die deze aspecten effectief samenbrengt in één platform. Een online omgeving die de beste recruitmentkanalen in kaart brengt om een wervingscampagne samen te stellen die past bij de doelstellingen en budget. Daarbij profiteren organisaties van inkoopvoordeel, tijdsbesparing en gemak. Gotomyjob.com helpt met campagnesuggesties de meest relevante te selecteren om voor elke type vacature op een slimme, snelle en efficiënte manier zowel actief als latent werkzoekenden te bereiken. Daarbij wordt direct een voorspelling getoond van het succes van de vacatureplaatsing. Denk aan het verwacht aantal views, clicks, kandidaten en interviews.

Snellere, betere en datadriven recruitment beslissingen maken

Gotomyjob.com is gebaseerd op kennis & ervaring, performance data uit 100.000+ recruitment en social media campagnes. Dit databestand wordt nog verder uitgebreid met omvangrijke website traffic data van het digital market intelligence platform SimilarWeb. Machine learning algoritmes verwerken deze data vervolgens tot waardevolle informatie. Hans van Rijnswoud, CEO Adver-Online, onderstreept het belang van dit fundament: “Op basis van deze data kunnen wij stellen dat minimaal 80% van eerder uitgevoerde campagnes aantoont dat voor een soortgelijke functie onze voorspellingen worden behaald. Zo kunnen organisaties het recruitmentbudget op de juiste manier inzetten en de recruitmentcampagne sturen op een goed renderende ROI.”

Over Adver-Online

Gotomyjob is al 15 jaar een merknaam van Adver-Online BV. Adver-Online is in 2002 opgericht als onafhankelijk full-service HR mediabureau, gespecialiseerd in online recruitment marketing. Sindsdien zijn de diensten verder uitgebreid met innovatieve en gebruiksvriendelijke software op het gebied van Recruitment, Workforce Management en HR. Adver-Online weet actief en latent werkzoekenden te vinden, te bereiken en aan te zetten tot solliciteren door de inzet van jobmarketing, doelgroep marketing en employer branding campagnes.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht