Adyen ondersteunt internationale groei van Iluba.com

Iluba.com heeft voor Adyen gekozen als leverancier van betalingsoplossingen. De snel groeiende leverancier van geavanceerde oplossingen voor internetbetalingen wist Iluba.com te overtuigen door zijn ondersteuning van alle belangrijke internationale betalingsmethoden en innovatieve technologie die optimale conversieratio’s garandeert tijdens het betaalproces. Iluba.com vormt onderdeel van Zed, een wereldwijde leverancier van digitale content. Het biedt consumenten een internetplatform dat hen helpt om kortingen te verkrijgen, zodat ze maandelijks honderden euro\\\'s kunnen besparen. Iluba.com levert diensten aan meer dan twee miljoen geregistreerde gebruikers in Spanje en is van plan om zijn activiteiten op korte termijn uit te breiden naar onder meer Brazilië, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. Het bedrijf rekent merken als BMW, NH Hotels, Telepizza en Marionnaud tot zijn klanten.
“Iluba.com hanteert een internetgericht bedrijfsmodel”, aldus Juan Mora, directeur Business Development bij Iluba.com. “Voor een onderneming als de onze is de keuze van de juiste leverancier van betalingsoplossingen van cruciaal belang om de hoogst mogelijke conversieratio\\\’s en klantentevredenheid te kunnen garanderen. Na een evaluatie van verschillende leveranciers van betalingsdiensten bleek dat alleen Adyen de voor ons relevante betaalmethoden biedt in combinatie met flexibele technologiie die ons in staat stelt maximale online conversie te realiseren.. In Adyen hebben we de juiste partner gevonden voor de ondersteuning van onze snelle internationale groei.”
Voor een internetbedrijf als Iluba.com maakt een toename of afname van de conversieratio met slechts één procent het verschil tussen mislukking en succes. De beste conversieratio moet voor elk omzetkanaal worden gerealiseerd, of het nu gaat om vaste internetverbindingen of mobiele verbindingen vanaf smartphones. Het betalingsplatform van Adyen biedt innovatieve skin-technologie waarmee klanten de betalingsoplossing in hun websites kunnen integreren. Iluba.com heeft hiermee volledige vrijheid om de look&feel van het betaalproces vorm te geven. Doordat Adyen gebruikmaakt van Ajax-technologie kunnen internetbetalingen bovendien met één simpele muisklik in een en hetzelfde scherm worden verwerkt. Hierdoor hoeven gebruikers niet langer verschillende pagina\\\’s te doorlopen om een betalingstransactie te voltooien. Deze aanpak resulteert in een uiterst eenvoudig en gestroomlijnd betalingsproces, en staat daarmee garant voor hoge conversieratio\\\’s.
De analytische mogelijkheden die Adyen klanten te bieden heeft, vormen een andere belangrijke succesfactor op het gebied van conversie. Het betalingsplatform van Adyen biedt gebruikers real-time inzicht in de prestaties van hun betalingspagina\\\’s. Het systeem biedt onder meer rapportage over de conversie per land, skin en betalingsmethode en de mogelijkheid om verschillende betalingspagina\\\’s live te A/B testen. Dankzij deze innovatieve functies van Adyen is Iluba.com in staat om zijn betalingsprocessen verder te optimaliseren.
“In vergelijking met andere leveranciers van betalingsdiensten maakt Adyen gebruik van de laatste technologieen. Adyen stelt klanten in staat stelt om succes te boeken binnen een moeizaam economisch klimaat”, aldus Roelant Prins, de Chief Commercial Officer van Adyen. “Op basis van meer dan tien jaar ervaring binnen de betalingsbranche helpen we klanten om hogere conversieratio\\\’s te realiseren met behulp van innovatieve technologie. We hebben ons betalingsplatform van meet af aan ontwikkeld met deze doelstelling in gedachten. Steeds meer e-commercebedrijven krijgen hier oog voor, en het doet ons een genoegen om Iluba.com tot onze klanten te rekenen. Ze hebben zichzelf ambitieuze doelstellingen gesteld voor verdere internationale groei, en we zijn er trots op dat zij ons platform hebben gekozen voor de ondersteuning van hun internationale groei.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.