Industry Wire

Adyen scoort met mobiel betalen via Shuttle in 17 Europese landen

Adyen, de Nederlandse specialist voor wereldwijde betaaloplossingen, boekt Europese successen met zijn mobiele betaaloplossing Shuttle. Bedrijven kunnen met de mobiele Point of Sale-oplossing (mPOS) en een via Bluetooth verbonden smartphone of tablet al hun betalingen verwerken. Shuttle was afgelopen jaar het eerste mPOS-toestel in Europa, dat volledig Europay/Mastercard/Visa (EMV)-conform is. Met de recente toevoeging van Zwitserland, Noorwegen en Denemarken is de betaaloplossing nu in zeventien Europese landen beschikbaar. 

Sinds de lancering van Shuttle in december 2012 heeft Adyen grote belangstelling genoten van verschillende typen ondernemers, zoals winkeliers, taxidiensten en cateraars. Shuttle is als standalone-oplossing inzetbaar voor bedrijven die betalingen “on the move” willen accepteren. Bedrijven kunnen Shuttle ook integreren met iPad-gebaseerde POS-systemen in winkels en restaurants. Voor bedrijven die meer dan één transactie per dag verwerken is Shuttle de meest kosteneffectieve Chip&PIN mPOS-oplossing.

 

De recente toevoeging van Zwitserland, Noorwegen en Denemarken betekent dat Adyen zijn mPOS-oplossing nu in zeventien landen kan aanbieden. Shuttle is ook beschikbaar in België, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en Zweden.

 

“Wij zijn enthousiast dat onze innovatieve mPOS-betaaloplossing Shuttle nu in zoveel Europese landen beschikbaar is. De reacties sinds de lancering afgelopen jaar zijn fenomenaal. Dit laat zien dat bedrijven van alle soorten en maten baat hebben bij een veilige, gebruiksvriendelijke mPOS-oplossing”, aldus Roelant Prins, CCO van Adyen. “Adyen is altijd ambitieus geweest met Shuttle. Wij kijken ernaar uit de meest geavanceerde multichannel-betaaloplossing aan te kunnen bieden bij een steeds grotere klantenkring.”

 

Shuttle draait op Adyen’s multichannel-betaalplatform. Dit stelt bedrijven in staat om online en fysiek gebruik te maken van Adyen’s uitgebreide mogelijkheden voor het rapporteren en beheren van cross-channel betalingen. Deze functies maken het voor handelaren eenvoudig om processen te stroomlijnen, hun administratie te verbeteren en marketing- en loyaliteitsprogramma’s aan te bieden. Prijsinformatie en verdere details over Shuttle zijn beschikbaar op deze website.
Twitter: http://twitter.com/AdyenPayments

LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/adyen

 

Over Adyen

Het Nederlandse bedrijf Adyen, met kantoren in Berlijn, Boston, San Francisco, Londen, Parijs, Stockholm, Sao Paolo en Singapore, is een vooraanstaande leverancier van multichannel betaaloplossingen. Adyen biedt een volledig geoutsourced betaalplatform, gebaseerd op meer dan vijftien jaar branche-ervaring. Bedrijven zijn hiermee in staat om betalingen van overal ter wereld te accepteren via alle relevante verkoopkanalen, waaronder online, mobiel en POS.

 

De oplossing van Adyen biedt momenteel ondersteuning voor meer dan 220 betaalmethoden, 187 transactievaluta en 14 verrekeningsvaluta die verspreid over zes continenten worden gebruikt. De zeer schaalbare oplossing kan compleet worden aangepast aan de behoeften van de klant. Adyen werkt samen met een groot aantal wereldwijde klanten, waaronder SoundCloud, Benetton, KLM, PopCap Games, Getty Images en Vodafone. Raadpleeg voor meer informatie www.adyen.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht