Industry Wire

Geplaatst door Agium

Agium maakt het verschil, juist nu

Na de succesvolle herpositionering van het merk en grondige herijking van website en andere corporate identity middelen, start Agium vandaag met een nationale MarCom-campagne voor het vergroten van de naamsbekendheid via online, social, print en radio.

“Agium heeft de kracht om te kunnen (mee)veranderen op basis van marktbewegingen al veel langer in hun DNA zitten. Met deze campagne geeft Agium het signaal af naar bedrijven dat zij allemaal, met Agium, het verschil kunnen maken. Het thema van deze through-the-line campagne is om deze reden ‘Be all the … you can be’ waarbij de drie puntjes symbool staan voor de diverse financiële functies”, aldus Mathieu Grob, Director of Strategy and Creation van Brand New Live.

Chris Havinga, CEO van Brand New Live, vult aan: “Agium maakt het verschil met een nieuw geluid voor effectieve finance transformation in roerige tijden. De campagne is niet zozeer gedurfd maar vooral vooruitstrevend. Agium is voor ambitieuze bedrijven een partner die veel verder gaat dan financiële detachering. Met een tribe van meer dan 180 gespecialiseerde Agium’ers werken zij aan toekomstbestendige organisaties vanuit de wetenschap dat verandering continu is. Ik ken weinig visionairs in de financiële wereld die verandering zo goed kunnen omarmen als Stephan Persoon en Robbert van Adrichem (grondleggers en algemene directie Agium)”.

Brand New Live is het MarCom-bureau van Agium en ondersteunt het marketing-team met brand communication, corporate marketing, social/online activatie, internal branding en merkactivatie.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht