Industry Wire

Geplaatst door Touch Incentive

Air Miles en Touch Incentive bundelen krachten

Air Miles en Touch Incentive slaan de handen ineen om een verfrissende impuls te geven aan het Air Miles spaarprogramma. Deze samenwerking belooft een vernieuwde ervaring voor spaarders, met een nieuwe reeks aantrekkelijke producten.

Begin februari is de Producten Shop compleet vernieuwd. Deze shop, ontwikkeld door Touch Incentive, biedt een breed scala aan producten aan, allemaal beschikbaar voor aankoop met Air Miles. Dit markeert een mooie ontwikkeling voor de gebruikers van het spaarprogramma, die nu toegang hebben tot een nog breder assortiment aan fysieke producten met nieuwe merken.

Bovendien zijn in de nieuwe shop de verzendkosten in de prijs inbegrepen. In de oude shop moesten deze kosten achteraf nog betaald worden. Met deze ontwikkeling wordt het gebruikersgemak en de klantvriendelijkheid van het Air Miles-programma dus aanzienlijk verbeterd.

Over Air Miles
Loyalty Management Netherlands voert al bijna 30 jaar met succes het omvangrijkste en populairste loyaliteitsprogramma van Nederland uit: Air Miles. Meer dan drie miljoen actieve spaarders sparen bij partners zoals Albert Heijn, Shell, Praxis, Etos, Gall & Gall, Essent, Mastercard, Booking.com en Flying Blue.

“We zijn als Air Miles druk bezig met het transformeren van zowel het bedrijf als het programma. Zo zijn we begonnen met het vernieuwen van IT, data en marketingtechnologie. Daarmee zit data nog meer in het hart van onze organisatie en kunnen wij met onze kennis en inzichten het spaarprogramma online en in de winkels nog relevanter en actueler maken voor onze spaarders en voor onze partners.”

Over Touch Incentive
Met meer dan 25 jaar ervaring is Touch Incentive een autoriteit in loyalty- en incentive marketing. Werkend vanuit de full service gedachte, van concept tot realisatie, creëert Touch Incentive succesvolle loyalty en incentive oplossingen voor elke doelgroep en elke sector. Touch Incentive neemt niet alleen de verantwoordelijkheid over de strategische elementen, maar ook over de incentive content, IT, fulfilment en projectmanagement.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht