Geplaatst door E-quipment BV

AlertBoot breidt haar Europese introductie uit met de aanstelling van E-quipment BV

Las Vegas, NV – 28/6/2010 – AlertBoot, een toonaangevende leverancier van full disk encryption heeft vandaag E-quipment BV, een groeiende Europese aanbieder van informatie beveiliging oplossingen, als agent aangesteld.

Met deze overeenkomst gaat E-quipment de cloud-gebaseerde encryptie dienst aanbieden in de Benelux. De uitbreiding van AlertBoots aanwezigheid in Europa, welke enkele van de meest diepgaande ITbeveiliging regelgeving en encryptie standaarden ter wereld heeft, komt op het juiste moment nu met de introductie van diverse cloudgebasseerde oplossingen.
“Ons channel-programma is enorm gegroeid en we zijn blij met dit strategisch partnerschap met E-quipment BV, welke de behoeften binnen de Benelux kent en een diepgaande ervaring heeft met informatie beveiliging oplossingen,” zegt Tim Maliyil, CEO van AlertBoot. “AlertBoot treedt binnen in een markt die het belang begrijpt van volledige harddisk encryptie, zich bewust van de voordelen van cloud-gebaseerde beveiligingssoftware.”

AlertBoot’s channel-programma is een van de meest concurrerende in de markt en biedt partners een hoge terugkerende opbrengst. Met het AlertBoot Corporate Channel Partnership Program hebben resellers toegang tot een gebruiksvriendelijke online registratie en lead management tool plus ze kunnen gebruik maken van dezelfde verkoop-, training en marketing materialen welke worden gebruikt door AlertBoot Inside Sales teams. Tevens wordt gebruik gemaakt van embedded links of sociale media tools zoals blogs, Facebook en Twitter. Partners krijgen ook de 100% gratis technische ondersteuning, die worden beheerd door het in-house team van encryptie experts binnen AlertBoot.