Geplaatst door ALSO Nederland

ALSO Nederland voegt Nomadesk toe aan de ALSO Cloud Marketplace

ALSO Nederland B.V. heeft een Cloud overeenkomst getekend met Nomadesk. Nomadesk is leverancier van beveiligde Cloud storage en file sharing voor MKB en professionals. De SaaS (Software-as-a-Service) is verkrijgbaar in de ALSO Cloud Marketplace.

Johan Jansen, Cloud Manager Benelux bij ALSO: “Nomadesk is een geweldige aanwinst voor onze ALSO Cloud Marketplace. Het gemak waarmee je bestanden opslaat en deelt met andere medewerkers is super eenvoudig en snel. De Nomadesk oplossing sluit daarom ook aan bij een breed publiek van eindgebruiker tot Enterprise.”

Nomadesk file sharing is buitengewoon geschikt voor gebruikers die veilig hun bestanden willen opslaan en delen in de Cloud. De toenemende mobiliteit van de consument en de “bring your own device” (BYOD) initiatieven hebben ervoor gezorgd dat de vraag naar diensten rondom het opslaan in cloud en het online delen van bestanden toeneemt.

Het gebruik van gratis diensten in de markt vormt een serieuze bedreiging voor de veiligheid en compliance van een organisatie. Medewerkers delen immers ongecontroleerd waardevolle en gevoelige bedrijfsgegevens met derden, of slaan documenten onbeschermd op. Dit creëert voor de resellers van ALSO een mooie kans. Met Nomadesk kunnen resellers, met een scherp geprijsde oplossing, aan de behoeften van hun klanten voldoen en ze bieden hiermee een veilige opslag van bestanden die gemakkelijk te delen zijn. De gebruiker mag Nomadesk op al zijn of haar apparaten installeren.