Geplaatst door AR City Game

AR City Game lanceert La Casa de Papel Augmented Reality citygame

Fan van de populaire Netflix-serie La Casa de Papel en altijd al willen beleven hoe het is om de Koninklijke Munt te beroven? Dit kan nu in de eerste high-end Augmented Reality citygame van AR City Game gebaseerd op de populaire serie. Samen met vrienden, collega’s of familie ga je op pad en voer je challenges uit om El Professor te helpen en de overval te doen slagen. Dit alles om met de buit naar huis te gaan.

Next level outdoor escape room
Door een outdoor escape room te combineren met Augmented Reality (AR), waarbij verschillende elementen worden toegevoegd aan de werkelijkheid, is de city game een echte beleving. In teams van vijf tot tien personen ga je geheel in La Casa de Papel-stijl – inclusief de beroemde Dali maskers – in de game aan de slag met een plan om de overval op de Koninklijke Munt te laten slagen. Voor succes is samenwerken een must. Compleet met Ipads en een koffer vol gadgets ga je op pad, beantwoord je vragen, los je puzzels op, verzamel je de benodigde elementen voor de roof die zijn verstopt in jouw stad én zul je de politie moeten ontwijken. In 2 á 3 uur los je 22 tot 25 vragen op om de Munt binnen te dringen en er vandoor te gaan met het geld.

De La Casa de Papel AR Citygame is te spelen in alle Nederlandse steden, vanaf €22 per persoon (afhankelijk van de groepsgrootte). Meer informatie: https://arcitygame.nl/ar-city-game/le-casa-de-papel/

AR City Game
AR City Game is marktleider op het gebied van AR en VR en ontwikkelt jaarlijks nieuwe dinergames, citygames en VR campagnes voor diverse bedrijven in Nederland. Na het succes van een eerste Augmented Reality citygame in het thema ‘From Russia With Love’ dat werd gespeeld door ruim 7500 personen, breidt het assortiment nu uit met het thema ‘La Casa de Papel’. Met constante innovatie als doel streeft het bedrijf ernaar om elk jaar een nieuwe AR citygame te lanceren.