Geplaatst door IJsvogel Retail

Arnoud van Daalen nieuwe CCO van IJsvogel Retail

Ede, 29 maart 2023 – Arnoud van Daalen is per 1 mei aanstaande de nieuwe Chief Commercial Officer (CCO) van IJsvogel Retail, eigenaar van Pets Place en Boerenbond. De 49-jarige Van Daalen was hiervoor zeventien jaar werkzaam voor Albert Heijn in diverse commerciële rollen. Bij Albert Heijn is hij zich vanaf 2012 gaan richten op e-commerce. Daarna was hij als Unit Manager onder andere verantwoordelijk voor de categorie Dier. Begin 2019 werd Van Daalen benoemd tot Directeur Digitaal & Klant in het directieteam van Albert Heijn en hij neemt nu afscheid als Directeur Digitaal & E-commerce. Van Daalen startte zijn loopbaan in de drogisterijbranche bij A.S. Watson, waar hij verantwoordelijk was voor de inkoop van verschillende categorieën.

Over IJsvogel Retail

IJsvogel Retail is eigenaar van de winkelformules Pets Place en Boerenbond. Daarnaast beschikt het bedrijf over een inkoop- en logistieke organisatie. Pets Place is marktleider op het gebied van dierenspeciaalzaken in Nederland. Het bedrijf heeft 181 dierenwinkels door het hele land en is van plan om in de komende vier jaar het aantal vestigingen uit te breiden naar 250. In 66 winkels zit Pets Place onder één dak met Boerenbond. IJsvogel Retail, waarvan het hoofdkantoor gevestigd is in Ede, heeft ongeveer 1700 werknemers in dienst.