Industry Wire

Aspect Software en DDM Consulting presenteren de nieuwste ontwikkelingen in Cloud en Customer Contact

Amsterdam/Nieuwegein, 7 oktober 2014 – Neem deel aan het seminar ‘Face the Disruption: Cloud Customer Contact’ van Aspect Software en DDM Consulting op 30 oktober. Dit is een herhaling van het gelijknamige, goedbezochte seminar in september. Ook nu krijgt Zipwire speciale aandacht. Dit cloud platform is tot ‘Best Product on Show‘ bekroond op Customer Contact Expo 2014.

Maak kennis met een disruptieve technologie, en ervaar hoe u zelf in een oogwenk first-class klantcontact opzet. Maar er is veel kaf onder het koren. Waar moet u op letten? En hoe past u Cloud in binnen uw bestaande customer contact infrastructuur? Met analyse van de Nederlandse markt door Marktonderzoeker Peter Vermeulen en met demo van Zipwire Cloud.

Deelname is kosteloos; het aantal deelnemers is beperkt.

Voor wie?
Het seminar ‘Face the Disruption: Cloud Customer Contact’ is speciaal gericht op business managers, customer service managers, contact center managers en marketeers die de voordelen, maar ook de valkuilen willen weten van de Cloud voor de verbetering van hun customer experience en de verlaging van hun kosten.

Topics
• Wat zijn de mogelijkheden?
• Meer flexibiliteit tegen lagere kosten
• Capex of Opex?
• Hoe zit het met privacy?
• Schaalbaarheid
• Integratie met bestaande systemen
• Cloud of on-premise?

Datum en tijd
30 oktober – 09:30 – 13:00 uur (met een hapje en een drankje)

Plaats
Van der Valk Hotel Houten, Hoofdveste 25, 3992 DH Houten

Reserveer nu uw deelname. Na aanmelding ontvangt u per omgaande de bevestiging.

Over Aspect
Aspect Software is de toonaangevende leverancier van volledig geïntegreerde oplossingen voor klanteninteractiemanagement, workforce optimization, back-office en bekroonde cloudoplossingen. Aspect’s volledig geïntegreerde oplossing verenigt de drie belangrijkste aspecten van modern contactcentermanagement: klantinteractiemanagement, workforce optimization en back-office. Op basis van een complete suite van cloud, hosted en hybride toepassingsmogelijkheden helpen wij de meest veeleisende contactcenters ter wereld om hun mensen, processen en contacten naadloos op elkaar af te stemmen en daardoor opmerkelijke klantervaringen te bieden. Kijk voor meer informatie op www.aspect.com.

Volg Aspect op Twitter via @aspect_europe en @aspectbnlux. Lees de blogs op http://blogs.aspect.com.

Over DDM Consulting
DDM Consulting levert intelligente contact centers aan bedrijven en instellingen. Onze doelstelling is om onze relaties in staat te stellen hun klanten en partners optimaal van dienst te kunnen zijn en zo hun meerwaarde voor hen te verhogen. Continuïteit en beschikbaarheid is daarbij cruciaal.  Deskundige support is daarbij een must. Meer op www.ddmconsulting.eu

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht