Industry Wire

Aspect Software stelt Tom Shepherd aan als wereldwijde partner manager

Amsterdam, juni 2013 Aspect Software, de toonaangevende leverancier van volledig geïntegreerde oplossingen voor klanteninteractiemanagement, workforce optimization en back-office, heeft Tom Shepherd aangesteld in de nieuw-gecreëerde functie van Vice President Worldwide Channel en Alliance Sales. Hij is aangetrokken om de verdere expansie van Aspect’s wereldwijde aanwezigheid in het partnerkanaal in goede banen te leiden. Hij wordt zowel verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitbreiding van het partnerprogramma als voor het aantrekken van partners.

“Aspect loopt voorop bij het bieden van oplossingen voor klantcontact waarmee beantwoord kan worden aan de toenemende en veranderende verwachtingen van de hedendaagse consument,” zegt Bryan Sheppeck, Senior Vice President Worldwide Sales bij Aspect. “Het uitbouwen van ons wereldwijde channel ecosysteem is essentieel voor de distributie van onze oplossing. Tom zal de evaluatie en de verdere ontwikkeling van ons bestaande partnernetwerk ter hand nemen, en van de business die daar doorheen stroomt, teneinde een solide en bloeiende basis onder onze groei te leggen.”

Shepherd brengt meer dan tien jaar wereldwijde sales management ervaring in en heeft een achtergrond in de contact center wereld, business process outsourcing, en channel strategie. Hiervoor was Shepherd Group Vice President bij Oracle. Hij had de leiding over een team binnen Oracle’s Customer Experience en Cloud Services organisatie voor de indirecte verkoop in het middensegment van de markt. Daaraan voorafgaand gaf hij leiding aan de wereldwijde indirect sales bij  RightNow Technologies en vervulde hij leidinggevende sales functies bij Convergys en Avaya in Noord-Amerika en Europa.

“Vanaf de grotere investeringen in R&D tot en met de uitbreiding van het portfolio maakt Aspect een opmerkelijke transformatie door,” zegt Shepherd. “Het bedrijf heeft vroeg de leiding genomen in het bieden van omni-channel customer experience oplossingen. Dit weerspiegelt het diepgaande inzicht in het veranderende consumentenlandschap. Bovendien verschaffen de nieuwe back-office optimization oplossingen aan partners groot verdienpotentieel. Door de skills en de competenties van onze partners te vergroten en door nieuwe strategische allianties te smeden, zal Aspect’s channel partnernetwerk de drijvende kracht zijn om nog meer robuuste mogelijkheden naar de markt te brengen en van meerwaarde voor de onderneming te zijn.“

Shepherd heeft een Bachelor’s van Indiana University en woont in Denver Colorado. 

Over Aspect
Aspect’s volledig geïntegreerde oplossing verenigt de drie belangrijkste aspecten van modern contactcentermanagement: klantinteractiemanagement, workforce optimization en back-office. Wij helpen de meest veeleisende contactcenters ter wereld om hun mensen, processen en contacten af te stemmen en daardoor opmerkelijke klantervaringen te bieden. Kijk voor meer informatie op www.aspect.com.

Volg Aspect op Twitter via @AspectSW en @aspectbnlux. Lees de blogs op http://blogs.aspect.com. 

Aspect, Blended Interaction, Unified Outreach, Seamless Customer Service, Unified IP and Aspect Software are either trademarks or registered trademarks of Aspect Software, Inc., in the United States and/or other countries. The names of other companies and products mentioned herein may be the trademarks of their respective owners.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht