Atera’s alles in één IT Service Management platform lanceert in de VS

Atera’s alles in één IT Service Management platform lanceert in de VS
Atera, bekend van s ’werelds eerste volledig cloud gebaseerde MSP tool, presenteert met trots de opening van haar eerste Noord-Amerikaanse vestigingen in Seattle.
Atera opent haar Noord-Amerikaanse vestigingen in Seattle. Atera biedt als eerste een 100% cloud gebaseerde alles in één oplossing voor MSP’s. Of het nu gaat om remote monitoring of om klanttevredenheid enquêtes, het Atera platform combineert naadloos technisch- (RMM) en Servicemanagement (ticketing, support contracten, facturatie etc.) met makkelijk te gebruiken Business Intelligence in één oplossing. In haar cloud gebaseerde MSP Practise Management Software Solution brengt Atera de gehele IT markt samen.
“We hebben bewust gewacht met een lancering in de Verenigde Staten totdat onze software perfect is” zegt Gil Pekelman, algemeen directeur van Atera. “Onze geavanceerde cloud gebaseerde MSP IT Management Solution wordt inmiddels door duizenden IT Service Providers in zowel Europa als in Israël gebruikt en daarom denken wij dat de huidige positionering dusdanig is dat we zelfs de nóg veeleisendere Cloud en IT Management markt binnen de Verenigde Staten kunnen bedienen. We zijn zéér enthousiast onze vestigingen te lanceren in Seattle; cloud hoofdstad van de wereld”.
Atera platform combineert naadloos technisch- (RMM) en Servicemanagement (ticketing, support contracten, facturatie etc.) met een makkelijk te gebruiken Business Intelligence ( gebruikt voor o.a. remote monitoring en klanttevredenheid enquetes) in één oplossing. Er wordt een stijlvolle, simpele en uiterst betaalbare gebruikservaring geboden die IT Service Providers in staat stelt om bedrijfsgroei te versnellen doordat er aan méér klanten betere dienstverlening kan worden geboden. Dit wordt door hen aangeduid als “hun” SaaS Solution.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.