Geplaatst door Babyveilig

Babyveilig.nl lanceert vernieuwde webshop

Ouders van nu hoeven niet langer diverse winkels af te zoeken voor hun babyspullen. De nieuwe website van Babyveilig.nl maakt het mogelijk om alle babybenodigdheden snel en betrouwbaar online te kopen. Deze online babywinkel biedt met zijn focus op veiligheid bovendien extra meerwaarde. De nieuwe website zorgt voor een nog groter winkelgemak.

De filosofie van Babyveilig.nl>

Babyveilig is een jong bedrijf dat beschikt over het Webshop Keurmerk. Opvallend aan de filosofie van deze online babywinkel is hun absolute focus op veiligheid. Het gehele assortiment van Babyveilig is erop gericht om de eerste levensjaren van je kind zo veilig en verantwoord mogelijk te laten doorlopen. Deze babywinkel doet uitsluitend zaken met leveranciers die producten leveren die de veiligheid van je kleine kind waarborgen en vergroten. Veiligheid alleen is echter niet voldoende. Je kind moet zich ook geborgd en veilig voelen. Daarom is comfort voor je kind ook een van de belangrijke peilers van het assortiment van Babyveilig.

Veilig en handig in het gebruik

Moderne ouders mogen ook wat verwachten van babyspullen van Babyveilig. Veiligheid en comfort voor je baby is prachtig, maar hoe zit het met het gebruiksgemak van ouders? Ook hier besteedt deze babywinkel zeer veel aandacht aan. Het geldt in feite voor alles wat ze aanbieden. Traphekjes, buggy’s, wandelwagens, babybedjes of autostoeltjes, ze geven je veel comfort in het gebruik en wat je ook doet, je doet het snel en verantwoord. Een groot gebruiksgemak voor ouders zorgt ervoor dat babyspullen van Babyveilig veel gebruikt worden en dat ook mensen die voor het eerst een kind hebben gekregen al snel vol vertrouwen kun kind overal mee naartoe kunnen nemen. Het is een aangetoond feit dat het ondernemen van veel activiteiten tijdens de eerste levensjaren de ontwikkeling van kinderen zeer ten goede komt.

Ook veilig voor het milieu

Veiligheid en zorg houdt niet op bij ouders en kinderen. Babyveilig is een babywinkel die ook denkt aan de wereld waarin je kind mag opgroeien. Duurzaam leven, maatschappelijk verantwoord ondernemen en zorgen voor een gezond milieu zijn belangrijke aandachtspunten voor elk modern bedrijf en Babyveilig neemt zijn verantwoordelijkheden serieus. Babyveilig streeft ernaar om uitsluitend producten in het assortiment op te nemen die gemaakt zijn van milieuvriendelijke materialen en op verantwoorde wijze zijn geproduceerd. En mocht het zo zijn dat je na verloop van tijd je babyspullen niet meer nodig hebt, dan lever je ze gewoon in bij je babywinkel. Zij zorgen dan voor een milieuvriendelijke en verantwoorde verwerking.

Bekijk de vernieuwde webshop hier: https://www.babyveilig.nl/