Bedrijven en merken weten steeds beter welke communicatie ze nodig hebben

Voor klanten die weten wat ze willen start vandaag Coolstudio, de smart budget advertising studio.
Ooit was kennis over communicatie het exclusieve domein van reclamebureaus. Maar dat is al lang niet meer zo. En omdat klanten zelf het bedrijf of merk ‘zijn’, weten ze steeds beter wat ze nodig hebben. En vaak heeft de klant ook al een idee wat zo uitgevoerd kan worden. Daarmee verandert de positie van de ‘reclamemaker’ steeds meer van strategisch naar uitvoerend. Coolstudio geeft hierop antwoord met haar ‘smart budget advertising’ gedachte, waarmee de klant zijn eigen idee tegen scherpe tarieven snel en op maat kan laten ontwikkelen.
Klant in de lead met eigen idee.
‘Smart budget advertising’ zet de klant en zijn idee in de lead, waardoor elke uitgegeven communicatie-euro slim(mer) en efficiënter besteed kan worden. Daarom heeft Coolstudio zoveel mogelijk lagen geschrapt in het proces. Direct contact met de juiste persoon zorgt ervoor dat er zo min mogelijk ruis op de lijn ontstaat, wat weer bijdraagt aan een zo (kosten)efficiënt mogelijk proces.
Online met de menselijke factor.
Coolstudio is exclusief online te vinden. Daar start dan ook elke aanvraag. Via een handig opgezet aanvraagformulier kan een offerte aangevraagd worden. ‘Exclusief online’ houdt overigens niet in dat telefonisch contact een no-go is. Want stel dat de opdracht aanvullende informatie verdient, er een ander middel gevraagd wordt dan die op de website aangeboden wordt of dat er toch een korte brainstorm nodig is, dan kan er altijd telefonisch contact worden opgenomen.
Jarenlange ervaring als basis.
De reclamestudio is een initiatief van ervaren communicatie professionals die inspelen op de veranderende vraag van de klant. Daarom vindt Coolstudio dat de vraag naar een communicatiemiddel snel, gemakkelijk en tegen scherpe tarieven realiseerbaar moet zijn. Door de jarenlange ervaring is de kwaliteit altijd geborgd en als het nodig is kan er daardoor toegevoegde waarde geboden worden.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.