Industry Wire

Geplaatst door BERT

BERT neemt Pineappletree Agency uit Naarden over

BERT Creative Agency kondigt aan dat het strategisch en creatief communicatiebureau Pineappletree uit Naarden overneemt. Pineappletree wordt onderdeel van BERT, die zo zijn positie als bureau voor creatie en technologie verder versterkt.

BERT is een snel groeiend communicatiebureau met het hoofdkantoor gevestigd in Enschede met internationale, nationale en regionale klanten. “De overname van Pineappletree is van grote toegevoegde waarde binnen onze bureau propositie. Strategische en creatieve kracht vult BERT goed aan”, aldus Marcel Roorda van BERT. “We krijgen steeds meer de vraag van opdrachtgevers om ook de strategie, branding en merkcommunicatie te verzorgen.”

Investeren in strategie en creatie
Jasper Pol, Creative Director van Pineappletree: “BERT sluit perfect aan bij ons doel en ambitie, een sterk strategisch en creatief bureau voor merkidentiteit en merkcommunicatie met kennis van web en mobile oplossingen. Van positionering naar strategie, creatie, technologie en activatie. Samen met de expertise van BERT kunnen we zo de steeds complexere met name online vraagstukken van klanten oplossen. Niet alleen vanuit Enschede, maar ook vanuit onze mooie locatie in Naarden.”

Met de overname van Pineappletree groeit BERT uit tot een organisatie van 26 medewerkers verdeeld over twee vestigingen. Als full-service bureau wil BERT samen met 52DN haar opdrachtgevers complete communicatie oplossingen aanbieden; positionering, strategie, creatie, marketing, design en technologie.

Verder groeien
BERT wil niet alleen strategisch en creatief groeien maar ook samen met 52DN als technologiepartner inspelen op nieuwe technologieën als Internet of Things, mobile en Voice. Met name online communicatie vraagt om permanente analyse en adequaat reageren op signalen uit de markt. Zo ontstaat er een bureaugroep met één voordeur, met alle specialismen die nodig zijn voor een merkbeleving van a tot z.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht