Industry Wire

Best Value Business wint in Nederlands bedrijfsleven aan populariteit

Amsterdam, 12 augustus 2013 – Prestatieinkoop -en verkoop (Best Value Business) wint ook in Nederland aan populariteit. De traditionele inkoopbenadering en relatiebeheer wordt hierdoor naar de achtergrond gedrongen. Hoe kun je met Best Value de innovatiekracht bij bedrijven versterken? Deze vraag staat centraal op het congres Best Value Business. Dit congres vindt plaats op 9 oktober 2013 bij Artis in Amsterdam. Een initiatief van Buyers United en Best Value Nederland. Samen met Prof. Dr. Dean Kashiwagi en Prof. Willem Verbeke bieden zij ondernemers, managers, inkopers en verkopers inspiratie en concrete tools om de winst bij hun organisaties te verhogen.

Aansprekende onderwerpen
 Wat is de impact van management en controle voor medewerkers, organisatie en bedrijfsresultaat;
 Welke cruciale factoren zijn van belang voor het meten van de klanttevredenheid;
 Welke systematische methode werkt om leveranciers te selecteren op expertise en niet alleen op prijs;
 Wat zijn de gevolgen van de huidige ‘Klassieke inkoop en verkoopbenadering’ binnen organisaties;
 Hoe een visie te ontwikkelen die bijdraagt in lagere kosten en een hogere efficiency met meer winst voor opdrachtgever en opdrachtnemer.

Het congres biedt de deelnemers o.a. de volgende inspirerende sprekers
Prof. Dr. Dean Kashiwagi
Hoogleraar van de Performance Based Studies Research Group verbonden aan de Arizona State University (USA). Hij is een veelgevraagd internationaal spreker en heeft meer dan 150 publicaties op zijn naam, mede gebaseerd op ruim 800 projecten volgens de principes van Best Value.

Marco Gianotten
Marco Gianotten is managing director van het onderzoeksbureau Giarte en oprichter van het jaarlijkse IT-uitbesteding Benchmark Outsourcing Performance. Hij is tevens auteur van diverse boeken, columnist en spreker.

Prof. Willem Verbeke
Hoogleraar Sales en Account Management aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en mede-eigenaar van het Europese toonaangevende Sales en Account Management Instituut Professional Capital! Tevens is Prof. Verbeke oprichter van het Instituut voor Sales en Account Management (ISAM), waar hij als kerndocent meer dan 3000 Sales Professionals heeft opgeleid.

Jan-Willem Seip
Dagvoorzitter. Hij traint groepen en is auteur van tien boeken en meer dan tweehonderd artikelen. Hij is als examinator verbonden aan NIMA voor het Nima Sales A-examen.

Voor wie
Het congres is speciaal voor degene die nauw betrokken zijn bij beslissingen over aanschaf of verkoop van producten en/of diensten. Zoals ondernemers, managers, inkoper en verkopers. Best Value kan worden toegepast in zowel de private- als de publieke sector. Er is maar ruimte voor maximaal 120 deelnemers.

Tijd, plaats en deelname kosten
Het congres vindt plaats op woensdag 9 oktober 2013 van 10.00 tot 15.30 uur bij Natura ARTIS Magistra, Plantage Kerklaan 38 – 40 in Amsterdam. De kosten bedragen Euro 150,- per persoon. Schrijft u zich in vóór 12 september 2013 dan krijgt u 10% korting en betaalt u slechts Euro 135,00. Gebruik hiervoor kortingscode “BVP” bij het inschrijfformulier.

Laat U ook inspireren!
Kijk voor het volledige programma en het online aanmeldformulier op de congres website www.aanmelder.nl/buyersunited (externe link) of neem contact op met Buyers United: p.evertz@buyersunited.nl, telefoonnummer 020-4655777.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht