Industry Wire

Geplaatst door Indenty BV

Big Data: meer personalisatie in online marketing

Whitepaper over de mogelijkheden van Big Data in combinatie met online marketing

Enschede, maandag 11 maart 2014 – Online Marketing Bureau Indenty BV uit Enschede publiceert vandaag haar nieuwste whitepaper: “Big data en online marketing”. Een gratis te downloaden whitepaper, waarin mogelijkheden van Big Data voor online marketing in kaart worden gebracht.

Personalisatie, efficiëntie en automatisering
De hoeveelheid opgeslagen data op het internet neemt steeds sneller toe. De constatering dat zowel personen als organisaties steeds meer content en data creëren is niet nieuw. Wel is het dankzij de technische ontwikkelingen mogelijk om data steeds sneller verwerken en daardoor online marketing beter te personaliseren en de gehele route van de klant in kaart te brengen. De whitepaper “Big Data en online marketing” verkent een aantal van deze bestaande cases en legt aan de hand van de theorie en diverse expertinterviews uit welke mogelijkheden er zijn.

Het onderzoek
De whitepaper is geschreven door Oscar Olthoff als onderdeel van zijn afstudeeronderzoek voor de master Business Administration aan de Universiteit Twente in opdracht van Indenty. Deze whitepaper is een afgeleide van zijn master thesis: Value From Big Data, A study on the creation and capturing of value from Big Data.

Nu beschikbaar
De whitepaper “Big Data en Online Marketing” is vanaf nu kosteloos te downloaden via de website van Indenty.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht