Geplaatst door Tilaa

Black Friday 2020: VPS aanbieder Tilaa verrast met originele actie

De Nederlandse cloud hosting provider Tilaa grijpt Black Friday weekend aan voor de presentatie van haar nieuwe visual identity. Daarom ontvangen gebruikers 2 maanden gratis VPS bij iedere order. Bovendien is er op de Tilaa website een creatieve scavenger hunt, waarbij deelnemers kans maken op een gloednieuwe PS5.

Black Friday 2020: GRATIS 2 maanden VPS + winactie PS5
Dit weekend van november is extra belangrijk voor Tilaa. Aan de nieuwe look and feel is maanden gewerkt. Alle reden dus voor een feestelijke onthulling én een winactie.
Daarom kun je vanaf vandaag naar de website gaan en meedoen aan een scavenger-hunt. Vind je alle aanwijzingen (en de oplossing)? Dan maak je kans op een PS5. Alleen interesse in een VPS? Dan krijg je van Black Friday tot en met Cyber Monday 2 extra maanden gratis bij je VPS*.

VPS hosting op een andere manier
Tilaa kenmerkt zich als een onafhankelijk techbedrijf met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Als aanbieder van VPS en cloud hosting doet het precies wat je verwacht: het is snel, betrouwbaar en flexibel. Daarbij streeft Tilaa naar een duurzame aanpak in al haar processen en routines. Tilaa biedt een volwaardige oplossing voor gebruikers die naar alternatieven zoeken voor Big Tech.

Over Tilaa
Tilaa is een bekende IaaS-leverancier binnen de wereld van VPS en cloud hosting. Met behulp van de toegankelijke configurator kan iedereen binnen 3 minuten een eigen VPS instellen. Bovendien werkt Tilaa met duidelijke prijzen en flexibele abonnementen. Gebruikers kunnen 24/7 hun VPS aanpassen.
Alle data wordt opgeslagen in Nederlandse datacenters, waardoor het onder Europese wetgeving valt. Tilaa beschikt uiteraard over de certificeringen ISO 27001, ISO 9001, PCI-DSS, NEN 7510 en ISAE 3402 Type I.

* Meer informatie over de acties vind je op www.tilaa.com/nl/black-friday