Geplaatst door Emakina.NL

Blue Band en Planta kiezen voor Emakina.nl

Rotterdam, 20 april 2012

BLUE BAND EN PLANTA KIEZEN VOOR EMAKINA.NL
Emakina.NL heeft de pitch gewonnen voor het ontwikkelen en realiseren van de brandplatformen van Blue Bland (NL) en Planta (Be). Het digitaal agentschap werd verkozen boven twee andere bureaus. De sterke consumer insights en creatieve strategie voor een content-driven platform gaven de doorslag. Daarbij sloot de doorvertaling van Emakina naar een sterke contentkalender goed aan bij de always-on-communicatieaanpak van de Unilever-merken. Het bureau zal de technische, creatieve én redactionele realisatie voor haar rekening nemen.

Blue Band is sinds 1923 verkrijgbaar in Nederland en profileert zich nadrukkelijk als vertrouwd margarinemerk voor jonge gezinnen. De huidige above-the-line campagnes is ontwikkeld en uitgevoerd door DraftFBC.
Quelle Belle Journee (Parijs), is de maker van de nieuwe TVC voor Planta.

Emakina.NL is onderdeel van de Emakina Group, een internationaal online-agency netwerk dat met ruim 350 medewerkers actief is in Nederland, België, Frankrijk en de UK. Behalve Blue Band behoren ook Bonduelle, Stichting Weet Wat Je Besteedt, Dove, Unox en Magnum tot het klantenportfolio.