Geplaatst door Blue Billywig

Blue Billywig benoemt nieuwe Controller

Binnen deze functie wordt Carin verantwoordelijk voor de gehele financiële administratie van het bedrijf. Dit betekent onder meer een herinrichting van de administratie alsmede de administratieve processen (crediteuren-, debiteuren- en salarisadministratie, grootboek). Ook zal Carin binnen deze functie financiële informatievoorziening en – adviezen aan de directie gaan verstrekken en de financiële positie en – resultaten van het bedrijf bewaken.

Blue Billywig, aanbieder en bedenker van strategische video oplossingen en in Nederland koploper als het gaat om het professioneel beheren, publiceren , analyseren en laten renderen van webvideo, is volgens Algemeen Directeur Jeroen Meeter erg blij met de samenwerking. “Het strategisch inzetten van webvideo is een enorme groeimarkt. Het is voor ons daarom echt noodzakelijk mensen aan te trekken die competent en ervaren genoeg zijn om deze groei aan te kunnen. Naar onze mening is Carin iemand die aan deze eis voldoet. Zij heeft de benodigde financiële bagage en kan Blue Billywig ook op dát vlak naar een professioneler vlak tillen. En het levert ons tijdwinst op die wij weer goed kunnen gebruiken om te investeren in onze klanten”.

Carin heeft jarenlange (financiële) ervaring.Voordat zij bij Blue Billywig in dienst kwam, was zij bedenker en eigenaar van een innovatieve webretailorganisatie. Daaraan voorafgaand werkte zij na haar economiestudie 14 jaar lang bij Fortis, o.a. binnen Corporate Sustainability en in het Euro Competence Center tijdens de invoering van de Euro.

“Ik kijk ernaar uit om voor Blue Billywig een bijdrage te leveren aan de efficiencyslagen die de organisatie momenteel aan het maken is”, zegt Swelheim. “Bovendien is het ontzettend spannend aan de slag te gaan binnen een organisatie die zo’n grote groei aan het doormaken is. Ik verwacht dat ik mijn ervaring goed kan gebruiken om deze stijgende lijn te optimaliseren binnen een markt die zich snel ontwikkelt.”