Brandwave breidt uit met nieuwe partner

Marketingadviesbureau Brandwave breidt per 1 juli 2014 verder uit. Aan het team van 8 marketing professionals is onlangs Juan Plijnaar als Partner toegevoegd.

Juan neemt kennis en ervaring mee op het gebied van FMCG en Retailmarketing. Eerder had hij internationale marketingverantwoordelijkheid voor merken als Wilkinson Sword en Philips, waarin hij succesvolle marktintroducties heeft geleid. Plijnaar brengt tevens digitale en mobile marketing ervaring mee, en uitgebreide CRM retailkennis, o.a. bij de Bijenkorf.

Zijn kennis op gebied van Loyaltymarketing en marketinginnovatie is belangrijk in de economie van vandaag . “Trouwe klanten maken altijd het verschil voor succesvolle bedrijven. Hoe maak je van prospects klanten, en van klanten key accounts en ambassadeurs?” Vanuit deze visie geeft hij marketingadviezen aan corporate en midzakelijke klanten.

Waarom kiest hij voor Brandwave? “Hun optimisme is besmettelijk: De wil om marketingvraagstukken echt op te lossen verbindt ons aan elkaar en aan onze opdrachtgevers. Wij bieden oplossingen die organisaties echt verder helpen en daarin vullen wij elkaar aan. Met nieuwe inzichten, nieuwe ideeën, nieuwe markten. En vooral: betere resultaten”